News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

دعوت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از مردم ایران برای حضور حماسی ‌در انتخابات 28 خرداد 1400 + فیلم

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی تصویری از مردم ایران برای حضور حماسی ‌در انتخابات 28 خرداد 1400 دعوت کرد.
آیت الله صفایی بوشهری در این پیام بیان کرد: یکی از وظایف اسلامی ایجاد اقتدار برای اسلام و مملکت اسلامی است زیرا اگر یک کشور اسلامی دارای قدرت و اقتدار ملی و فراملی نباشد به طور قطع مورد تهاجم مختلف بیگانگان قرار خواهد گرفت و اسلام، نظام اسلامی و زندگی مسلمین دچار چالش‌های گوناگون خواهد شد. این امور در تاریخ اسلام، ایران و کشور‌های اسلامی تجربه شده است.portrait 10


وی ادامه داد: انتخابات یکی از عوامل ایجاد اقتدار و قدرت برای یک کشور اسلامی و نظام اسلامی است، و حضور حماسی مردم در انتخابات نشان از وفاداری، بصیرت، پایداری مردم در حفظ آرمان‌ها و ارزش‌ها و اساس نظام اسلامی است، و موجب می‌شود کشور و نظام اسلامی هم در فضای داخلی و هم فضای بین المللی دارای اقتدار شود و این اقتدار تا مدت‌ها محفوظ بماند و در محاسبات بین المللی تاثیر خاص خود را داشته باشد.


امام جمعه بوشهر افزود: اما اگر حضور ضعیف باشد به طور قطع هم در درون، نظام دارای چالش‌هایی خواهد شد و هم در بیرون دشمنان قسم خورده ایران و اسلام با طراحی برنامه‌های تهاجمی خود چه در زمینه تهاجم نظامی چه تهاجم نرم فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و حتی علمی و فناوری برنامه ریزی خواهند کرد، نظام را تحت فشار قرارخواهند داد.


آیت الله صفایی بوشهری عنوان کرد: بنابراین حضور حماسی مردم یکی از مهم‌ترین مولفه‌های اقتدار و ایجاد قدرت است برای ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به همین جهت است که امام راحل عظیم الشأن بارها بر حضور حماسی مردم تاکید کرده‌اند و فرموده‌اند که یک وظیفه الهی، انسانی و ملی است. و چون حفظ اقتدار و ارتقاء سطح آن موجب حفظ اسلام حتی در حوزه تکالیف فقهی به عنوان یک وظیفه شرعی مطرح شده است.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید در نظر داشت که اگر امام راحل و شهدای گرانقدری مانند سردار سلیمانی اکنون حضور داشتند چه فرمایش‌هایی در عرصه حضور در انتخابات داشتند، به طور حتم اگر بودند هم حضور می‌یافتند و هم توصیه می‌کردند. چنان که مقام معظم رهبری هم که ولی امر هستند بر این امر تاکید دارند.


امام جمعه بوشهر افزود: از سوی دیگر باید دید دشمنان قسم خورده انقلاب، مانند سران آمریکا، کشور‌های استعماگر اروپایی، رژیم اشغالگر قدس و گروه‌های تروریستی چه نظری درباره حضور مردم در انتخابات دارند که به طور حتم نظر آن‌ها منفی است و تبلیغ می‌کنند که مردم در این عرصه حضور نداشته باشند.


وی بیان کرد: این نشان می دهد که ما باید حضور فعال در انتخابات داشته باشیم که در میدان دشمنان قرار نگیریم و با این حضور حماسی هم وظیفه اسلامی هم سفارش‌های شهدا و امام شهدا و رهبر معظم انقلاب را انجام دهیم و از سوی دیگر مایه اقتدار ایران و اسلام آسمانی شویم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاکید کرد: همه مردم باید حضوری پربصیرت، پر از شعور و سراسر شور در انتخابات داشته باشند تا بار دیگر نشان دهند که پای آرمان‌ها و ارزش‌های ایران، اسلام و انقلاب خود ایستاده‌اند و در عرصه‌هایی که موجب می‌شود ایران عزیز اقتدار پیدا کند، قدرت داشته باشد حضور دارند و در مقابل دشمنان ایستاده اند و هیچ گاه در مسیر اندیشه‌های آنان گام بر نمی دارند.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com