News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

حضور خدام رضوی، نور امام رضا (ع) را جغرافیای ایران ساطع کرده است + تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز شنبه، خادمان آستان قدس رضوی که به منظور شرکت در برنامه های دهه کرامت و جشن ‌های مردمی زیرسایه خورشید به استان بوشهر سفر کرده بودند و همچنین دست اندرکاران برگزاری این جشن ها با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدار ضمن خوش آمد گویی به خدام رضوی و تشکر از برگزار کنندگان جشن های زیرسایه خورشید استان بوشهر، اظهار داشت: خداوند به شما خدام این موهبت را داده که خادم شخصیتی عرشی چون امام رضا «علیه السلام» باشید و به همه مردم ایران به ویژه استان ولایتمدار بوشهر با حضور نورانی و آسمانی خود، عشق و محبت دارید.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه انسان در قیامت با محبوب خود محشور می شود، افزود: کسی که محب امام رضا «علیه السلام» باشد کوشش می کند که امام رضایی زندگی کند و در آخرت نیز با امام رضا «علیه السلام» محشور می شود.

وی تصریح کرد: مردم استان بوشهر افتخارشان این است که محبوبشان امام رضا «علیه السلام» است و جای جای این استان که شما تشریف می برید نام اسلام، ولایت، امام رضا و ائمه اطهار «علیهم السلام» است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شما خدام، سفریان رضوی هستید و مقام بسیار بزرگی دارید، افزود: وجود مبارک شما در سال های اخیر، امواج نور امام رضا «علیه السلام» را در جغرافیای ایران و در فضای بین المللی ساطع کرده است.

raza 1

raza 1

raza 1

raza 1

raza 1

raza 1

raza 1

raza 1

raza 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com