News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

طرح‌های خودکفایی اقتصادی و معیشتی در اولویت قرار بگیرد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری  در گفت و گوی ویدئو کنفرانسی با مدیر کل و پرسنل کمیته امداد استان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه پرسنلی این نهاد بیان کرد: مجموعه کمیته امداد در این شرایط جنگ اقتصادی و وضعیت سخت معیشتی، به عنوان یک مجموعه جهادی، ایمانی و خدمت‌گزار پیشرو و موفق عمل کرده است.14506839 166556633


ایشان با بیان اینکه استان بوشهر یک استان فوق العاده برخوردار به لحاظ سرمایه گذاری در کشور است گفت: به نسبت این سرمایه گذاری و فعالیت‌های اقتصادی نفت و گاز و دریا، مردم استان بهره‌مند نشده‌اند و همین باعث افزایش فقر و فقیر در استان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر توجه به خدمات معیشتی و اقتصادی مردم را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: در این رابطه باید چاره‌اندیشی کرد.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر توانمند سازی مددجویان در تامین معیشت، از دست رنج و فعالیت‌های اقتصادی خودشان افزود: اجرای طرح‌های خودکفایی اقتصادی و معیشتی خانواده‌های مددجو در اولویت برنامه‌های کمیته امداد باید قرار بگیرد تا مددجویان بتوانند از دست رنج خود تامین درآمد کنند.

وی بر تدوین و اجرای یک طرح جامع توانمند سازی نیازمندان تاکید و عنوان کرد: اگر یک تیم کارشناسی قوی در راستای تدوین طرح جامع اشتغال و توانمند سازی ایجاد شود واین برنامه‌های جامع بر اساس سیاست‌های راهبردی اجرایی شود، می‌توان گفت قدم بزرگی در خودکفایی مددجویان استان و رفع چهره فقر برداشته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر رفع فقر را یکی از رسالت‌های مهم کمیته امداد دانست و بیان کرد: وجود فقر در جامعه ناهنجاری‌ها و آسیب‌های فراوانی به‌دنبال دارد که سبب متوقف شدن جوامع در فضای خود می‌شود.

آیت الله صفایی بوشهری از تلاش‌های کمیته امداد در رفع محرومیت قدردانی و بر ترویج فرهنگ فقر زدایی به ویژه رفع فقرفرهنگی تاکید کرد و گفت: وجود فقر فرهنگی در جوامع باعث بروز مشکلاتی می‌شود که در این راستا نهادینه شدن فرهنگ دینی برای رفع فقر فرهنگی از تاکیدات است.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com