News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام تسلیت آیت الله صفایی بوشهری در پی درگذشت عالم ربانی آیت‌الله حسن‌زاده آملی

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در پیامی درگذشت عالم ربّانی و سالک توحیدی آیت‌الله حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت.

متن پیام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ أُولَئِكَ هُمْ خَيْرُ الْبَرِيَّةِ»

ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله حسن حسن زاده آملی را به حضرت بقیة الله الأعظم روحی فداه، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه»، بیت مکرم آن عالم فرزانه، حوزه های علمیه، جمیع علاقمندان و شاگردان و جهان تشیع تسلیت عرض می نمایم. 2323

آن عالم ارجمند از نوادر جهان اسلام بودند که در تمامی علوم عقلی و نقلی و سلوک در مسلک عرفان به مقامات و مراتب والایی دست یافته بودند و منشأ آفرینش آثار گرانقدر و تربیت دانشوران بسیاری گردیدند.

اخلاق مداری کامل، مردم داری و حمایت از انقلاب شکوهمند اسلامی و رهبریت امام راحل عظیم الشأن و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» و توصیه به حمایت از آرمان ها و ارزش های انقلاب از دیگر ویژگی های آن فرهیخته گرامی بود.

وی در راه تحصیل علم و تهذیب نفس و تعلیم و تربیت نفس مستعد و تولید آثار ارزشمند علمی، جدیتی مثال زدنی و همتی بلند داشت.

آن دانشمند گرانمایه از مائده علمی و عرفانی بزرگانی چون آیات الهی: علامه شعرانی، علامه سید محمد حسین طباطبایی، آقا سید محمد حسن طباطبایی، الهی قمشه ای، محمد تقی آملی، سید ابوالحسن رفیعی، فاضل تونی، میرزا احمد آشتیانی و آقا سید مهدی قاضی طباطبایی بهره برد و آموزه های علمی و عملی را بخوبی آموخت.

خداوند آن عالم ارجمند و عارف بصیر را با اولیای کرام و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام محشور بفرماید و علو درجه عطا نماید و به جمیع بازماندگان صبر و اجر جزیل نصیب گرداند.

«نماند کسی در جهان ماندگار           همی نام نیکی بود یادگار»

صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

۵ مهر ۱۴۰۰

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com