News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

دشمن در تهاجم فرهنگی دنبال تغییر هویت انسان است + عکس

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری صبح امروز در نشست با مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و قدردانی از تلاش سپاه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، دفاعی، اجتماعی، عمرانی و محرومیت‌زدایی اظهار داشت: از دیرباز جهان اسلام مورد دو تهاجم فرهنگی و اقتصادی به اشکال مختلف قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه تهاجم اقتصادی به روش‌های متفاوت انجام می‌شود افزود: دشمن در تهاجم فرهنگی دنبال تغییر هویت انسان در ابعاد اخلاقی، رفتاری و اعتقادی و ایجاد ابتذال فرهنگی است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تهاجم فرهنگی و اقتصادی جهان استکبار در شرایط کنونی علیه انقلاب اسلامی بسیار گسترده و بی‌نظیر است تصریح کرد: توجه حوزه اقتصادی بسیار مهم است ولی نباید از برنامه‌‌های فرهنگی غافل شد که دشمن در تهاجم اقتصادی، برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی علیه نظام اسلامی عملیاتی می‌کند.

وی توجه به برنامه‌‌ها و طرح‌‌های اقتصادی را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: سیاست اقتصاد مقاومتی باید در همه لایه‌‌های جامعه عملیاتی شود چراکه این مهم حل مشکلات درون‌زا و برون‌گرا را مورد توجه قرار داده است.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به مشکلات فرهنگی خاطر نشان کرد: دشمن از ابتدا پیروزی انقلاب اسلامی انواع توطئه‌ها و ترفند علیه نظام اسلامی ایران اجرایی کرد که یکی از آنها در عرصه فرهنگی و آسیب‌هایی را به فرهنگ اسلامی وارد کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تغییر ذائقه فرهنگی مردم را از اهداف تهاجم جهان استکبار دانست و بیان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی جهان استکبار تغییر ذائقه مردم به ویژه در قشر نوجوان و جوان و خط اول این تهاجم بانوان تعیین شده است.

امام جمعه بوشهر نوجوانان و جوانان را هدف اصلی در تهاجم فرهنگی دشمن دانست و تأکید کرد: دشمن بر روی خانواده‌‌های مهم و موثر نظام در بعد فرهنگی کار و فعالیت می‌کند که در فضای مجازی بیشترین برنامه‌ریزی شده است.

وی شکست در عرصه فرهنگی را سبب نابودی و سقوط کامل انسان دانست و خاطر نشان کرد: باید توجه ویژه به طرح‌ها و برنامه‌‌های فرهنگی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن علیه ملت شود.

آیت الله صفایی بوشهری اجرای طرح صالحین را بهترین راهکار در برابر تهاجم فرهنگی دانست و گفت: این طرح تاکنون موفق عمل کرده که نیاز است در ابعاد گوناگون جامعه تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر سپاه پاسداران را رکن و اساس نظام و انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: سپاه پاسداران در بخش‌‌های نیروی دریایی، هوایی، زمینی، پدافندی و بسیج خدمات ارزنده‌ای به نظام داشته‌اند که فعالیت آنان درخور تحسین است.

امام جمعه بوشهر خدمات فعالیت سپاه در بعد محرومیت‌زدایی را برشمرد و خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران تنها در زمینه دفاعی و امنیتی فعالیت نمی‌کند بلکه در حوزه‌های سیاست، عمرانی، محرومیت‌زدایی، اقتصادی و فرهنگی برنامه‌های مهمی اجرا می‌کند.

khabar2 1400 11 05 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com