News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

اقتصاد خط مقدم مقاومت ترکیبی است + تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در دیدار با سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: مدیریت دنیا بر اساس اقتصاد است و به‌دلیل پیشرانی اقتصاد در تهاجم ترکیبی باید خط مقاومت نرم با پیشرانی اقتصاد مقاومتی ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: تهاجم دشمن اکنون بر پایه اقتصاد است و باید در برابر این تهاجم ترکیبی، خط مقاومت ترکیبی با محوریت اقتصاد ایجاد کرد.
وی اضافه کرد: اقتصاد ضلع مهم این مقاومت است که هم جنبه ملی در حوزه معیشت و زندگی مردم فراهم می‌کند و هم در جنبه فراملی مایه قدرت و رضایت است.
امام جمعه بوشهر با اشاره به این‌که در شرایط کنونی اقتصاد به مرحله حیاتی رسیده است، اضافه کرد: برنامه‌ریزی اقتصادی، تولید منابع اقتصادی دانش‌بنیان، سرمایه‌گذاری مطمئن و نگاه فراروز در کشور یک ضرورت است.
نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: منطقه آزاد هم پنجره‌ای رو به حوزه فراملی و هم پنجره‌ای رو به حوزه رشد اقتصاد ملی است. این منطقه هم فرصت است و هم تهدید؛ فرصتی برای سرمایه‌گذاری و شکوفایی اقتصادی و تهدید از نظر ایجاد وابستگی‌های گوناگون کشور.
آیت الله صفایی بوشهری افزود: اقتصاد کلان در مناطق آزاد بسیار مهم است که از آن استفاده‌ای نکرده‌ایم.
وی گفت: از ویژگی‌های مناطق آزاد این است که در کنار ترانزیت اقتصاد می‌تواند در آمایش سرزمینی مناطق را بازطراحی کند و به پیشرفت برساند و به مرکزی برای تولید محصولات دانش‌بنیان تبدیل شود.
امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر مرکز دانش‌بنیان کشور است که می‌تواند در جنوب کشور با تولید علم و فناوری جهانی، محصولات متناسب با نیاز جهان تولید کند.

khabar1 1400 11 24 1

khabar1 1400 11 24 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com