News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

تهاجم بیگانگان به بوشهر باعث رسوب فرهنگی در استان نشده است + تصاویر

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در دیدار با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: بوشهر استانی زنده در بخش جوانان است و جوانان این استان دارای توان و ظرفیت بسیار بالایی هستند.

وی خاطرنشان کرد: نیازهای علمی استان بوشهر در ۵۰ سال آینده مشخص شده است و پیش بینی می‌شود که بوشهر استانی جامع در حوزه‌های مختلف تمدنی در زمینه علم خواهد بود.

امام جمعه بوشهر این استان را استانی جامع با گرایش صنایع انرژی دانست و تصریح کرد: منابع مورد نیاز متناسب با ظرفیت‌ها نیست و هم الان و هم در آینده با ضعف‌هایی روبرو هستیم که باید جبران شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه باید کاری جامع در این زمینه انجام شود افزود: برای تأمین منابع انسانی در حوزه صنعت و مهندسی به‌ویژه در زمینه انرژی باید جوانان را به این سمت سوق دهیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از پیش‌دبستانی باید آغاز شود ادامه داد: استان بوشهر می‌تواند در حوزه تمدن‌آفرینی در عرصه ملی، فراملی و جهانی حرف‌های خوبی برای زدن داشته باشد.

نماینده ولی فقیه استان بوشهر با اشاره به اهمیت ارتباط دانشگاه‌های حوزه خلیج فارس با هم تصریح کرد: استان بوشهر یک ظرفیت بسیار خوب است که در اختیار نظام است و امیدواریم شاهد کارهای بزرگی در این زمینه باشیم.

وی اخلاق‌محوری، ولایت‌مداری و پرهیز از حاشیه را یک اساس در استان بوشهر دانست و گفت: همه مسئولان استان بوشهر در کنار هم هستند و این موضوع کار کردن در استان بوشهر را تسهیل کرده است.

امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود به دوران پرافتخار مقاومت استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: این استان مورد تهاجم‌های مختلفی قرار گرفته است ولی هیچ نوع رسوب فرهنگی نداشته است؛ نه در زبان و گویش و نه در فرهنگ و رسوم تغییری ایجاد نشده است.

khabar2 1400 12 18 1

khabar2 1400 12 18 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com