News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

بازدید آیت الله صفایی بوشهری از نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران و دیدار با مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران + تصاویر

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز دوشنبه 26 اردیبهشت ماه آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به همراه استاندار بوشهر از بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش‌بنیان، تولید ایرانی و صادرات جهانی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازدید کردند.

در این بازدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در غرفه شرکت ملی گاز ایران با مجید چگنی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران نیز دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله صفایی بوشهری در دیدار مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به نقش مهم گاز در اقتصاد ایران و روابط بین الملل، اظهار کرد: با توجه به اهمیت حوزه گاز در جهان، لازم است در عرصه تولید سخت افزارها و نرم افزارهای مختص این عرصه به خودکفایی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به تولیدات فناورانه محصولات مورد نیاز شرکت ملی گاز ایران توسط شرکت های دانش بیان و تشکر و قدرانی از تلاشگران این حوزه، بیان کرد: بی تردید ما باید استراتژی خودکفایی، تولید دانش بنیان و مرجعیت در عرصه نرم افزاری و سخت افزاری عرصه نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه و جهان را در پیش گرفته و به آن دست پیدا کنیم.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: ارائه انواع محصولات دانایی محور در این نمایشگاه، نشان از توانمندی و اقتدار دانشی و فناورانه شرکت ها و نخبگان ایران در این عرصه است.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: ما باید در افق 50 سالانه آینده ایران تمام نیازمندی های به روز و فوق روز وزارت نفت را شنایی کنیم، سپس با ایجاد بانک اطلاعات شرکت های دانش بینان و مراکز دانایی محور و شناسایی توانمندی های آنها و ایجاد ارتباط خوب فی ما بین نظام نیازها با هندسه این شرکت ها، این شرکت ها بتوانند تولیدات مورد نیاز را در داخل کشور انجام دهند و مورادی نیز که تا الان در داخل تولید نشده، یا خود مرکز پژوهش های وزارت نفت یا با ایجاد شرکت های دانش بنیان جدید بتوانیم تولید کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار کرد: لازم است با طراحی دیپلماسی اقتصادی گاز و استفاده از ظرفیت اوپک گازی و فرا اوپک گازی، بتوانیم از این نعمت خدادادی در راستای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به خوبی استفاده کنیم.

آیت الله صفایی بوشهری در پایان با اشاره به توانمندی های استان بوشهر در حوزه گاز و منابع انسانی این حوزه، درخواست کردند دانشکده و مراکز فنی و حرفه ای نفت، گاز و پتروشیمی در استان بوشهر تأسیس شود.

لازم به ذکر است بعد از این بازدید نیز آیت الله صفایی بوشهری ضمن دیدار با وزیر نفت، بر اشتغال پایدار بالای 50 درصد نیروهای بومی، تولید دانش و مهارت برای جوانان استان بوشهر با تعهدات وزارت با فنی و حرفه ای و مراکز آموزش عالی، بکارگیری و انتصاب مدیران بومی انقلابی در مناصب مدیریتی، اجرای پیوست های گسترده فرهنگی در داخل و محیط پیرامونی مراکز نفتی، اجرای پیوست های اجتماعی، ورزشی و عمرانی و مدیریت محیط زیست و زدودن آلاینده ها از جغرافیای استان بوشهر تأکید کرد.

khabar1 1401 02 26 1

khabar1 1401 02 26 1

khabar1 1401 02 26 1

khabar1 1401 02 26 1

khabar1 1401 02 26 1

khabar1 1401 02 26 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com