News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

دیدار آیت الله صفایی بوشهری با ریاست انرژی اتمی ایران در تهران

 صبح امروز هفتم خردادماه، حضرت‌ آیت‌الله صفایی بوشهری در سازمان انرژی اتمی ایران با آقای مهندس اسلامی ریاست سازمان انرژی اتمی ایران دیدار نموده و پیرامون مسائل مختلف به تبادل نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر مسائل مطروحه به شرح زیر است:
۱- حل مسئله مهم سکونت مردم روستاهای هلیله و بندرگاه و تعیین تکليف این مسئله که مقرر شد بودجه مورد نیاز این طرح‌ در برنامه هفتم توسعه کشور قرار داده و تأمین اعتبار شود و طبق نظر مردم عزیز این دو روستا اعمال نظر و برنامه‌ریزی شود.
۲- مقرر شد تجهيزات مورد نیاز اورژانس هسته ای تأمین و به زودی جهت راه اندازی آن تدبیر شود.
۳- پیرامون طرح جاده دسترسی و خروجی دوم شهر بوشهر صحبت و تبادل نظر شد.
۴- احیای برنامه‌ریزی آموزش کارگران و کارکنان‌ ماهر با دانش فناوری هسته‌ای که مقرر شد این کار در تمام مناطق دارای مرکز هسته‌ای به ویژه بوشهر صورت بگیرد.
۵- در رابطه با تجهیز آزمایشگاه علوم‌ مرتبط با دانش هسته‌ای و مدیریت نيروگاهی در دانشگاه خلیج فارس مقرر شد که کمک های ویژه در این رابطه صورت پذیرد.
۶- جناب آقای مهندس اسلامی نسبت به طرح حمایت از نیرو‌های بومی و تربیت نیرو و پذیرش ویژه از بوشهر قول مساعد دادند و در اين رابطه طرح عملياتی آن را نیز بیان فرمودند.
۷-در رابطه با اجرای پیوست های اجتماعی و فرهنگی در استان بوشهر توسط نیروگاه اتمی مقرر شد يک کارگروه به بوشهر اعزام شده و دراین رابطه طرحی با نظارت حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری نوشته شود و بعنوان مبنای پیوست های فرهنگی مد نظر مديران نیروگاه اتمی بوشهر قرار بگیرد.
۸- پیرامون تأمین آب شرب استان توسط نیروگاه اتمی که جزء مصوبات سفر ریاست جمهوری می باشد به اشکالاتی برخورد کرده است مقرر شد در هر صورت کار ادامه‌ پیدا کند و در راستای حل مشکل با وزارت نیرو هماهنگی های لازم صورت گیرد.
در پایان مهندس اسلامی صمیمانه از حمایت ها و هدایت های حضرت‌ آیت‌الله صفایی بوشهری تشکر کردند و با اهدای یک جلد قرآن نفیس از ایشان تقدیر کردند.

123212.jpg

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com