News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

تصویب طرح‌های اقتصاد کرانه‌ای استان بوشهر در مجمع تشخیص مصلحت نظام + تصاویر

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر آیت‌الله صفایی بوشهری در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر نقش مهم نظام اداری و اجرایی در مجموعه مدیریتی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: فلسفه و نقش قوه مجریه در منظومه مدیریتی بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر 3 عنصر قانون‌گذاری، قضایی و اجرایی در جامعه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: دولت اساس در ارائه خدمات به جامعه و جوهره قوای سه گانه محسوب می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر خدمات دولت‌مردان را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: مجاهدت و تلاش دولت سیزدهم، مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله استاندار و معاونان استانداری بوشهر در ابعاد گوناگون درخور تحسین است.

امام جمعه بوشهر نقش کارکنان ادارات در خدمات‌رسانی جامعه را مهم دانست و تأکید کرد: همه کارکنان در مجموعه اجرایی و اداری دخیل هستند و بی‌تفاوتی در فعالیت‌ها، در ارائه خدمات به جامعه هدف خلل ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه‌های اقتصادی و صنعتی نقش مهم و اثرگذاری در کشور دارد خاطرنشان کرد: استان بوشهر در ساختار سیاسی، اقتصادی، دینی، فرهنگی صنعتی و تولید ثروت در کشور جایگاه فوق‌العاده‌ای دارد و به عنوان استان راهبردی شناخته شده است.

آیت صفایی بوشهری جایگاه این استان در تولید ناخالص ملی را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: بوشهر سومین استان اقتصادی ایران در تولید ناخالص ملی معرفی شده و در تولید سرانه ملی استان اول است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اقتصاد کرانه‌ای و دریا محور را یکی از اولویت‌های برنامه هفتم توسعه دانست و بیان کرد: استان بوشهر در اجرایی شدن طرح‌های اقتصاد کرانه‌ای و دریا محور با داشتن ظرفیت‌های مهم جایگاه مهمی در کشور دارد.

امام جمعه بوشهر افزود: به‌زودی طرح‌های اقتصاد کرانه‌ای استان بوشهر در مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوب و برای اجرا ابلاغ می‌شود که در این راستا توسعه و پیشرفت استان بوشهر نیاز به تلاش و مجاهدت مسئولان است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر از توسعه طرح‌های مهم اقتصادی و عمرانی در دولت سیزدهم خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر با این همه ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی به‌عنوان گنج ایران شناخته شده است.

وی با بیان اینکه سند توسعه هفتم تدوین شده است گفت: سند اقتصاد دانش‌بنیان 20 ساله استان بوشهر تدوین شده که با ادغام با سند برنامه هفتم توسعه و تلاش همه جانبه مسئولان تحولات شگرف و مهمی در عرصه‌های اقتصادی استان بوشهر ایجاد می‌شود.

khabar1 1402 06 05 1

khabar1 1402 06 05 2

khabar1 1402 06 05 3

khabar1 1402 06 05 4

khabar1 1402 06 05 5\

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com