News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

حل مشکلات روستاها و نقاط کم‌برخوردار استان بوشهر باید در اولویت قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در جریان بازدید از اقدامات جهادی صورت گرفته در مناطق کم برخوردار بوشکان دشتستان و افتتاح سه مدرسه در این منطقه و در مصاحبه با خبرنگاران باتأکید بر توجه به رسیدگی به محرومان و افراد بی‌بضاعت اظهار داشت: از سوی نهادهای مختلف و خیران در حل بخشی از مشکلات مردم و منطقه بوشکان خدماتی خوبی توسط گروه های جهادی انجام شده و یا در حال انجام است. khabar240614000 1

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مردم و دانش‌آموزان مشکلات خود را ارائه کردند تصریح کرد: امروز ضمن افتتاح واحدهای آموزشی، تجهیزات و وسائل سرمایشی مدارس تأمین و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی خدمت به مردم محروم و نیازمند به‌ویژه روستاهای کم برخوردار را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: خدمات‌رسانی به محرومان و افراد نیازمند یک وظیفه همگانی به ویژه از سوی مسئولان است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه حل مشکلات روستاها و نقاط کم‌برخوردار استان بوشهر باید در اولویت قرار گیرد افزود: در این راستا خدمات نیروهای جهادی و خیران در رسیدگی به محرومان قابل ستایش است و امید می‌رود در آینده اینگونه خدمات به سایر نقاط محروم و افراد بی‌بضاعت افزایش یابد.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com