News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

استان بوشهر نیازمند سند چشم انداز بهسازی فضای زندگی در تمامی لایه‌ها است.

 

 

 

به گزارش اختصاصی روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، پیش از ظهر امروز آقایان هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور و میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

150793 1

 

نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدار ضمن تبریک دهه امامت با بیان اینکه مسئله بهزیستی، یک مسئله کاملاً فنی و دانش بنیان است، فرمودند: مهمترین بخش در عرصه جامعه هدف بهزیستی، پیشگیری است.

 

ایشان در ادامه سخنان خود تصریح نمودند: پیشگیری در عرصه بهزیستی شامل امور مادی مانند ژنتیک و امور معنوی مانند عرصه‌های مشاوره‌ای و هدایتی است که برخی از این امور، فضای مدیریت و طراحی ملی را می‌طلبد و برخی نیز نیازمند بومی سازی آن منطبق بر جامعه شناسی و روان شناسی هر جغرافیا است.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري با بیان اینکه گاهی زندگی‌ها دچار بحران‌هایی می‌شود که خود مسئله بسیار مهمی است، تصریح نمودند: متأسفانه بسیاری از خانواده‌ها دچار نقض در مدیریت بحران هستند که این خود موجب زیاد شدن طلاق می شود.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین مشکلات در عرصه مددرسانی کلان ایران، عدم طراحی دانش بنیان برنامه هاست، بیان داشتند: چون طراحی‌ها و برنامه‌ها منطبق با آخرین یافته‌ها، دانش‌ها، تجارب تاریخی و فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی نبوده، هر چه کار و تلاش و هزینه می‌شود جامعه هدف ترمیم که نمی شود بلکه اضافه هم می شود که این نشان از این دارد که یک جای کار دچار اشکال است.

 

ایشان ادامه دادند: در این زمینه باید آسیب شناسی صورت گیرد و با یک بسته کار، یک سند چشم انداز دقیق و نقشه راه بسیار فنی در کلان ایران و بومی سازی آن در استان‌ها، شهرها و روستاها، کاری بزرگ صورت گیرد.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري با بیان اینکه استان بوشهر نیازمند سند چشم انداز بهسازی فضای زندگی در تمامی لایه‌ها است، فرمودند: در این زمینه باید سند و نقشه راه نوشته شود، منابع انسانی قوی وارد عرصه شوند و همه نیز باید کمک کنند چون مرتبط با کلان جامعه است.

 

 

150793 3

150793

150793 1

150793 2

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com