News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

بانک‌ها باید در عرصه تولید کارآمد سرمایه گذاری کنند.

به گزارش اختصاصی روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، پیش از ظهر امروز مسئولین بانک کشاورزی استان بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری دیدار نمودند.

 

نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر در این نشست با بیان اینکه کشاورزی یکی از ارکان مهم توسعه و پیشرفت یک جامعه است، فرمودند: تولید، توزیع و بحران، سه بخش عمده عرصه تولید محصولات کشاورزی هستند که همیشه این بخش‌ها نیازمند حمایت بوده‌اند.

2307939393

ایشان در ادامه سخنان خود تصریح نمودند: در کشاورزی عرصه‌های تولید، توزیع و مدیریت بحران نیازمند سرمایه گذاری بسیار زیاد است و این در طاقت و توان بسیاری از کشاورزان نیست و در اینجاست که بانک‌ها مانند بانک کشاورزی می‌تواند در تولید، توزیع و مدیریت بحران حضور پیدا کرده، نقش آفرین باشد و کمک های ویژه ای به کشاورزان داشته باشد.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري با بیان اینکه بانک کشاورزی تاکنون خدمات شایسته ای به نظام تولید ایران داشته، عنوان نمودند: یکی مشکلات جدی بانک کشاورزی این است که هر سال که رو به جلو است، بحران ها شدیدتر، سطح تولید کمتر و توزیع نامناسب می شود، به همین خاطر باید پول بیشتری به کشاورزان بدهد و این پول نیز کمتر به چرخه برمی‌گردد در نتیجه معوقات بانکی افزایش می‌یابد.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر بیان داشتند: در این رابطه،این سیستم بانکداری حوزه مدیریت کشاورزی،سیستم موفقی نیست و باعث می شود که هر سال بر معوقات بانکی افزوده شود.

 

ایشان با تأکید بر اینکه این جریان باید یک مدیریت جامع شود، پیشنهاد دادند: بانک‌ها نباید به طرق مختلف پول به کسی بدهند بلکه باید از ناحیه متقاضی، سرمایه گذاری کنند و آن متقاضی به عنوان عامل و مباشر باشد.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري اظهار داشتند: بانک‌ها باید همه در عرصه تولید طوری عمل کنند که پول تزریقی بانک، صرف تولید کارآمد شود در نتیجه تولید ناخالص ملی بالا رود.

 

نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر در پایان تصریح نمودند: در عرصه توزیع محصولات کشاورزی، مدیریت بازاریابی استان بسیار ضعیف است و لازم است در این زمینه مدیریت صحیح صورت گیرد.

 

2307939393

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com