News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

سکولارها در جامعه هنوز نفهمیده اند که اندیشه آنها باطل است

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با اقشار مردم در روز غدیر اشاره کردند و افزودند:غدیر و نصب ولایت امیرمومنان بعنوان امامت و رهبری جامعه منطق مستحکم اسلام در نفی سکولاریسم است.

 

ایشان افزودند: الآن هم در جامعه ما برخی از افراد یا به صراحت و گاهی هم با عمل می گویند که اندیشه سکولار داریم .

 

خطیب جمعه بوشهر افزودند: خیلی  از انقلاب ها بر اساس  اسلام نبوده و شکست خوردند مانند مصر و کشورهای دیگر .

 

ایشان با خطاب به کسانی که نگاه سکولار به اداره جامعه دارند فرمودند : چرا این افراد هنوز نفهمیده اند و یا خود را به نفهمی می زنند و نگاه سکولار دارند.

 

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه به بخش دیگر سخنان مقام معظم رهبری اشاره کردند و افزودند: هر اختلافی که در میان سرزمین های اسلامی دیده می شود بین شیعه و سنی بدانند که این از ناحیه دشمنان است، وحدت بین فرق اسلامی یک واجب است که همه باید مراعات کنند.

 

امام جمعه بوشهر همچنین به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار رمضان عبدالله دبیر کل جبهه جهاد اسلامی با ایشان اشاره کردند وافزودند: باید ساحل غربی در عرصه میدان با رژیم اشغالگر قدس وارد شود و مقاومت گسترده شود.

 

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه از تمامی برگزار کنندگان در برپائی جشن های غدیر تشکر و قدردانی کردند.

 

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر در ادامه با یادآوری روز شنبه بعنوان روز ورزش و آغاز هفته تربیت بدنی افزودند: باید مسئولین در استان بوشهر که دومین استان جوان در کشور است به مسئله ورزش توجه ویژه داشته باشند.

 

ایشان همچنین حمایت از تیم های ورزشی را در استان خواستار شدند و یادآور شدند: سامانه مدیریت اقتصاد ورزش باید در استان ایجاد گردد که نبود آن به شدت این استان را دچار آسیب کرده است .

 

نماینده مقام معظمرهبری در استان افزودند: بسیاری از مراکز صنعتی و دولتی و خصوصی هستند که از این استان استفاده می کنند اما خدمات آنها هم در عرصه فرهنگی و ورزشی بسیار ضعیف است.

 

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه حکم اعدام شیخ النمرباقر النمر رهبر شیعه عربستان که بخاطر مخالفت با حکومت وهابی عربستان این حکم بر علیه او صادر شده است را محکوم کردند.

 

ایشان افزودند: یک روحانی شیعی فریاد زده است از ظلم و بیداد یک رژیمی که با هیچ یک از موازین حقوق بشری همراه نیست .

 

خطیب جمعه بوشهر فرمودند: آن مجامع حقوق بشری که اینقدر منحرف اند چرا عربستان را محکوم نمی کنند و این بخاطر آن است که دست آنها با عربستان در یک کاسه است و آنها حقوق بشر را اینگونه تعبیر کرده اند که حقوق بشری که به سود جهان سلطه است .

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com