News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

توسعه فعالیت‌های فرهنگی باید اولویت اصلی دانشگاه‌ها باشد

 
 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی‌بوشهری ظهر امروز در نشست با مسئولان دانشگاه پیام نور استان بوشهر با بیان اینکه توجه به زیرساخت فرهنگی باید در اولویت برنامه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی باشد اظهار کردند: دانشگاه‌ها با داشتن زیرساخت فرهنگی دینی می‌توانند در برنامه‌های خود موفق باشند.IMG 726100


ایشان با تاکید بر وظایف دانشگاه‌ها مبنی بر تولید علم و فناوری تصریح کردند: فرهنگ‌سازی و گسترش مبانی دین اسلام باید در کنار تعلیم و تربیت جوانان به شکل با شکوهی گسترش و ترویج داده شود.

 

امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های دینی در مراکز آموزش عالی افزودند: نماز به عنوان یک فریضه واجب دینی،  وظیفه مدرسان و استادان در گسترش و ترویج  این فرهنگ مهم و زیرساختی است.



آیت الله صفایی بوشهری افزودند: بدون شک اگر استادان بتوانند نقش یک الگو را در دانشگاه‌ها به خوبی ایفا کنند، دانشجویان به تبعیت از آنان، می‌توانند در این مسیر مهم و تاثیرگذار نقش آفرینی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، دانشگاه‌ها را محلی برای پرورش و تربیت نیروهای جوان خواندند و فرمودند: این تعلیم و تربیت باید طبق موازین دینی و شرعی انجام شود و علم و تخصص بدون تزکیه، انسان را به نابودی می‌کشاند.

 

ایشان ، تعهد و تخصص را دو بال پرواز یک عالم خواند که می‌تواند به جامعه بشری خدمت کند و درصدد یاری‌رسانی به همنوعان خود باشد و این مهم مگر در سایه دینداری و تزکیه نفس، محقق نمی‌شود.

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به دستاوردهای فرهنگی دانشگاه پیام نور استان بوشهر فرمودند: این دست‌آورد نشان از شادابی، دانش بنیانی و دین مداری این دانشگاه است.

 

آیت الله صفایی‌بوشهری با اشاره به برپایی جشنواره سراسری نماز و نیایش در دانشگاه پیام نور استان بوشهر افزودند: میزبانی استان بوشهر از جشنواره سراسری نماز و نیایش کشور نقش تاثیر گذاری در ارتقا سطح فرهنگی دانشجویان و شرکت کنندگان دارد.

 


 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com