News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

شهید عاشوری ستاره بی غروبی در آسمان روحانیت استان بودند+تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در سالروز شهادت حجت الاسلام عاشوری ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) فرمودند: شهید عاشوری یکی از چهره های شاخص روحانیت در دوران مبارزه با رژیم مستبد شاه بودند.

 

نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر همچنین افزودند: شهید عاشوری کانونی برای مبارزین و خورشیدی برای بیداری اسلامی و هچنین افشای ماهیت رژیم منحوس پهلوی بودند.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري در ادامه سخنان خود تصریح نمودند: ایشان یک دریای مواج برای ایجاد حرکتهای مبارزاتی برای مبارزه در جنوب ایران  ودر فضای عراق و قم بودند.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر بیان داشتند: شهید عاشوری پرچم دار مبارزه و پرچمدار انقلاب این استان بودند و به همین خاطر اولین  شهید در حرکت مبارزه از میان روحانیت شهید عاشوری بودند.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در پایان بیانات خود اظهار داشتند:  شهید عاشوری درحوزه انقلاب و عرصه فرهنگ دینی یکی از چهره های شاخص و در یک کلمه ستاره بی غروبی در آسمان روحانیت این استان بودند. 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com