News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

جهان اسلام چاره‌ای جز استکبارستیزی ندارد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به روز مقاومت اسلامی، اظهار داشتند: جهان اسلام اکنون در شرایطی است که چاره‌ای جز استکبارستیزی و مقاومت اسلامی ندارد و جامعه استکباری به سردمداری آمریکا و همراهی کشورهای متحد و گروه‌هک‌های تروریستی تصمیم به محو اسلام و کنترل انقلاب اسلامی ایران و حذف آن دارندimg 9410.

 

ایشان افزودند: کشورهای استکباری به دنبال نابودی تمامی چراغ‌های روشن اسلام ناب محمدی بوده و به دنبال از بین بردن فریادهای اسلام‌خواهانه و صداهای مردم مظلوم جهان هستند.

 

امام جمعه بوشهر بیان کردند: کشورهای استکباری هر روز برای اسلام مشکلی درست می‌کند و در یکی دو روز گذشته نیز به دستور آمریکا در عراق جنایتی فجیع به بار آوردند و صدها عراقی کشته شدند.

 

آیت‌الله صفایی‌بوشهری با بیان اینکه راه ما مقاومت، بیداری، جهاد و پایداری است، یادآور شدند: اگر در مقابل استکبار مقاومت نکنیم استکبار به جهان اسلام رحم نخواهد کرد.

 

امام جمعه بوشهردر ادامه بیانات خود فرمودند: جوهره آمریکا چپاول و محو حرکت‌های استقلال‌طلبانه اسلامی، دینی و ایجاد فضایی برای چپاول ثروت کشورهاست و ساده‌اندیشانه است اگر باور کنیم آمریکا با ما از سر سازش بیرون بیاید، چراکه ماهیت آمریکا مقابله با انقلاب ایران است.

 

آیت‌الله صفایی‌بوشهری یادآور شدند: اگر در موضوع اقتصاد مطابق اندیشه‌های رهبری و اقتصاد مقاومتی حرکت نکنیم باید آینده‌ای بد را برای خود پیش‌بینی کنیم.

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، فرمودند: معصومین همواره سفارش کرده‌اند به فرزندان خود به ویژه دختران توجه کنید، چراکه دختران گل‌های خانه و منشأ عاطفه و محبت هستند.

 

ایشان با اشاره به 26 مرداد بازگشت آزادگان به کشور، فرمودند: از مسئولان و متولیان امر می‌خواهم همواره آزادگان، شهدا و خانواده‌های آنان را تکریم کنند.

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به هفته مراسم حج، فرمودند: امیدواریم آیین حج امسال به خوبی طی شود و اهداف عالیه حج نصیب مسلمانان گردد.

 

آیت‌الله صفایی‌بوشهری در پایان با قدردانی از مردم، رسانه‌ها، مطبوعات و سایت‌های خبری استان بوشهر برای حضور پوشش خبری مناسب تشییع و تدفین شهدای گمنام، فرمودند: در این مراسم برگ زرین دیگری در تاریخ بوشهر ثبت شد. پیام شهدا دین‌مداری، ولایتمداری و استکبارستیزی و حفظ آرمان‌ها، ارزش‌ها و خدمت به مردم است.

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com