News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

بسیج دانش‌آموزی سنگر اول دفاع مقدس در تهاجم فرهنگی است+تصاویر

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، جمعی از بسیجیان فعال بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر به همراه ریس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر و ریس سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر با حضرت آیت‌ الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام ‌جمعه بوشهر دیدار نمودند.

 

حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری در این دیدار با اشاره به عرصه‌های مهم انقلاب اسلامی ایران، فرمودند: تربیت دانش آموزان یکی از مهم‌ترین عرصه‌های انقلاب اسلامی ایران است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دشمن همیشه در طراحی خود برای سه عنصر زمانی معاصر، میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی می کند، افزودند: هدف اصلی دشمن در این برنامه ریزی، براندازی یک انقلاب در دراز مدت است.

 

ایشان ادامه دادند: جوان و نوجوان محور خانواده‌ها و آینده کشور هستند و دشمن برای تهاجم فرهنگی به صورت ویژه به آن نگاه می‌کند.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه بسیج دانش‌آموزی با بقیه اقشار بسیج متفاوت است، تأکید کردند: بسیج دانش‌آموزی سنگر اول دفاع مقدس در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است و کار بزرگی را انجام می‌دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خاطرنشان نمودند: جوانان و نوجوانان سرمایه‌های یک کشور هستند و همیشه باید پیشنهادات و انتقادات خود را در قالب منصفانه به مسئولین بیان کنند.

 

ایشان تأکید کردند: لازم است دانش آموزان نامه‌ی اخیر رهبر انقلاب به ریس جمهور در خصوص برجام را تحلیل و تبیین کنند و آن را از مسئولین مطالبه کنند.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشتند: حفظ و صیانت از هویت و اندیشه ملی جوانان و نوجوانان، تقویت روح انقلابی گری با بصیرت، ولایت مداری و صیانت از حریم ولایت، امر به معروف و نهی از منکر از وظایف بسیج دانش‌آموزی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه، حدود 80 درصد طرح‌های دشمن در جهت براندازی نظام در فتنه 88 اجرا شد، خاطرنشان کردند: رهبر انقلاب با بصیرت دهی در سطح جامعه، جلوی به ثمر رسیدن فتنه را گرفتند و اگر فتنه 88 محقق می‌شد، الآن این نظام مثل گرجستان متلاشی شده بود.

 

ایشان بیان داشتند: افکار مقام معظم رهبری سال‌ها جلوتر از زمان است و این برای ما یک نعمت است.

 

حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به حضور فعال دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان، اظهار داشتند: یکی از وظایف بسیجیان، انسجام و حضور در صحنه‌ها است و در راهپیمایی 13 آبان نباید کسی در منزل باشد.

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com