News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

گروه کشورهای مبارزه با داعش یک مضحکه است./ گزینه نظامی آمریکا ناشی از ترس آنهاست. +گزارش تصویری

 

به گزارش اختصاصی روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، در آستانه سی و چهارمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، فرماندهان نیرو های مسلح مستقر در استان بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، فرمودند: نیروهای مسلح در مقام بیعت و وفاداری با مقام معظم رهبری همواره پیش‌گام و پیش‌قدم هستند و این نشان از اوج ولایتمداری است.

 

ایشان با بیان اینکه نیروهای مسلح مایه‌ی امنیت و اقتدار نظام در فضاهای ملی و فراملی هستند، افزودند: با توجه به شرایط کنونی جهان که یک جغرافیای بسیار پرتنش و پرفشار در تمامی عرصه‌های دریایی، زمینی و هوایی است، قطعاً نیروهای مسلح برای نظام جمهوری اسلامی ایران یک استوانه مهم و یک رکن بسیار قوی و اقتدار آفرین هستند.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی از سوی جهان سلطه به کشور در اوائل انقلاب، بیان داشتند: پیشانی این تهاجم گسترده جهان سلطه، رژیم بعث عراق بود اما در حقیقت این تهاجم یک تهاجم بین المللی بود و این نیروهای مسلح، سپاه و بسیج و روحانیت معزز ما بود که حماسه آفریدند و توانستند جلوی این تهاجم گسترده و بسیار پیچیده جهان استکبار را بگیرند و حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندهند و آنها را وادار به سقوط کنند.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر بیان داشتند: جهان استکبار برای اینکه بتوانند شکست‌های نظامی خود را جبران کنند گروه‌های تروریستی مانند طالبان، القاعده، النهضه و داعش را طراحی و ایجاد کردند و در سرزمین‌های اسلامی به اسم اسلام آشوب‌های زیادی ایجاد کردند اما باز هم این جریان شکست خورد و شکست آنها چنان بود که بخاطر اینکه بتوانند آبروی ریخته خودشان را جمع کنند، گروه مبارزه با گروهک‌های تروریستی را ایجاد کردند.

 

ایشان در ادامه بیانات خود اذعان داشتند: کشورهای جهان سلطه هر کاری که انجام می‌دهند منجر به شکست می شود و اینها همه در پرتو عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري ایجاد گروه کشورهای مبارزه با داعش را یک مضحکه دانستند و ادامه دادند: برخی کشورهای عضو این گروه از ایجاد کنندگان و برخی دیگر از حامیان این گروه تروریستی هستند که این گروه را جهت حفظ آبروی خود ایجاد کرده اند که البته همین هم دروغ است و هدف آنها نابودی گروهک‌های تروریستی مانند داعش نیست بلکه هدف آنها اعمال قدرت است.

 

نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر خاطر نشان نمودند: تنها کشوری که در جهان مبارزات ضد تروریستی داشته و موفق بوده، ایران اسلامی است و همیشه صداقانه ورود پیدا کرده و قربانی ترویست بوده است.

 

ایشان در ادامه ابراز داشتند: چطور کشورهایی مانند آمریکا، عربستان، قطر و کشورهای اینچنینی می‌توانند ادعا کنند که می خواهند با تروریست مبارزه کنند در حالی خود از بوجود آورندگان و حامیان گروه های تروریستی هستند.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري تصریح کردند: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار و عزت هستند و همین باعث شده که بعد از هشت دفاع مقدس، دشمن هیچ گاه نگاه تعرض نظامی به جمهوری اسلامی ایران نداشته باشد.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، اینکه سران کشور آمریکا می‌گویند گزینه نظامی روی میز است را ناشی از ترس آنها دانسته و تأکید نمودند: آنها هیچ‌گاه همچین جرأتی نخواهند داشت ولی ایران اسلامی با هوشمندی در رصد برنامه ها و توانمندی در عرصه دفاع نظامی، الحمدالله آمادگی دارد که اگر هر کشوری کوچکترین تعرضی کند بزرگترین ضربه را ببیند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com