News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

نیروهای مسلح ایران یکی از مقتدرترین نیروهای مسلح جهان است. + گزارش تصویری

 

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری صبح امروز در آیین رژه نیروهای مسلح استان به مناسبت آغاز هفته دفاع قدس اظهار داشتند: یاد و خاطره حماسههای دلاورمردان ایران اسلامی در دفاع مقدس در قلب تاریخ جاودانه شده است.

 

ایشان در ادامه افزودند: نیروهای مسلح ایران مانند سپاه، بسیج و ارتش در پرتو دانش بنیانی و مجاهدت خویش می‌توانند در مقابل تهاجم استکبار ایستادگی کنند و پیروز شوند.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کردند: تمام جهان بر این موضوع واقفند که ایران از لحاظ عملیات میدانی و استراتژیک یکی از بزرگ‌ترین نیروهای مسلح جهان را در اختیار دارد و هشت سال دفاع مقدس خود گواهی بر مقتدر بودن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با پاسداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کردند: نیروهای مسلح ایران برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و دفاع از خاک وطن همواره در آمادگی کامل بوده و همیشه با وظیفه شناسی آماده دفاع از ایران اسلامی هستند.

 

ایشان بیان داشتند: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیروهایی ولایی و ارزشی هستند که با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری، آماده جانفشانی برای نظام بوده و از هیچ قدرتی نمی‌ترسند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاکید کردند: دنیا به قدرت ایران اسلامی پی برده و امروز با تلاش متخصصان داخلی در عرصه تجهیزات نظامی نیز در موقعیت ممتازی قرار گرفته است.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری متذکر شدند: نیروهای مسلح باید خود را به فناوری‌های روز دنیا مجهز کرده تا بتوانند در صورت نیاز در عرصه‌های مختلف در مقابل تهدیدات ایستادگی کنند.


 

 

 

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com