News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

نامگذاری امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی راهگشای همه مردم و مسئولان است

nmaz93333به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر،حضرتآیت الله صفایی بوشهری نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری مراسمات ایام فاطمیه اظهار داشتند: مردم و مسئولان استان بوشهر تلاش ویژه‌ای در زمینه برگزاری این مراسمات داشتند.

 

امام جمعه بوشهر فرمودند: حفظ حرمت حضرت فاطمه زهرا(س) در این ایام کار بسیار مهمی بود که توسط همه مردم و مسئولان و رسانه‌ها و روحانیت و هیئت‌های مذهبی و بسیج و سپاه و نهادهای فرهنگی به خوبی انجام شد.

 

آیت الله صفایی‌بوشهری در ادامه به روز دوازدهم فرودین‌ماه روز جمهوری اسلامی اشاره کردند و بیان داشتند: این روز یک روز بزرگ در تاریخ ایران اسلامی است و امیدواریم این نظام مقدس با رهبری امام خامنه‌ای به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) برسد.

 

ایشان در ادامه بیانات خود ضمن تبریک به مناسبت سال نو به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اشاره کردند و افزودند: پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی راهگشای همه مردم و مسئولان است.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر لزوم تلاش برای اتحاد در جامعه اسلامی، اذعان داشتند: دشمنان برای ایجاد اختلاف و تفرقه‌ افکنی در جامعه اسلامی برنامه‌ریزی و تلاش گسترده‌ای دارد و همه باید با عمل به منویات مقام معظم رهبری در راستای توسعه وحدت اسلامی تلاش کنیم.

 

ایشان با بیان اینکه دولت باید همدل و همزبان با مردم باشد، تصریح کرد: مردم نیز باید قدردان خدمات دولت باشند و همه در کنار هم و در سایه ولایت برای دستیابی به اهداف مورد نظر تلاش کنند.

 

امام جمعه بوشهر از برنامه ریزی دانش بنیان و نگاه اسلامی و جهاد اقتصادی به عنوان مهمترین نیاز عرصه اقتصادی یاد کردند و افزودند: در همه عرصه‌ها باید علم و اقتدار و حاکمیت روح معنویت و اخلاق مورد توجه قرار بگیرد.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com