News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

باید شاهد تحولی بزرگ با رویکرد دانش محور در سطح شهر بوشهر باشیم.

 

 

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر در این نشست که شهردار مرکز استان به همراه معاونان، مدیران و مدیران عامل سازمان‌های شهرداری بندر بوشهر حضور داشتند، با تبریک سال نو، از تلاش‌های شهرداری بندر بوشهر تقدیر نموده و بیان داشتند: امیدوارم امسال که آغاز آن با نام حضرت زهرا (س) بوده است و پایانش نیز چنین است، همه مسئولان مشمول دعای آن حضرت باشند و در خدمت رسانی به مردم موفق و مؤید باشند.IMG 5483

 

ایشان فرمودند: باید شاهد تحولی بزرگ با رویکرد دانش محور در سطح شهر باشیم.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري استان بوشهر را دارای جغرافیایی منحصر به فرد و زیبا و دارای ساحل گسترده و با هندسه مناسب برای مدیریت برشمردند و اظهار داشتند: بایستی با برنامه ریزی‌های علمی و مدیریت عمران شهری، شاهد تحولی بزرگ با رویکردی دانش محور در سطح شهر باشیم که خوشبختانه شاهد حرکت‌های آغازین آن در بندر بوشهر هستیم.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان با سپاسگزاری از شهرداری بندر بوشهر و سایر دستگاه‌های اجرایی که حرمت ایام فاطمیه (س) را پاس داشتند، افزودند: رضایت مردم و مهمانان نشان از تلاش‌های مؤثر و موفق بوده است.

 

ایشان در ادامه با تأکید بر ارزش فراوان بافت تاریخی بوشهر خواستار توجه جدی به حفظ و نگهداری از این سرمایه کم نظیر ملی شده و اظهار داشتند: ما باید با همکاری همه دستگاه‌ها و با عزمی ملی این بافت را به شکل بسیار صحیح بازسازی کنیم و از آن بهره وری مناسب در حوزه گردشگری و سکونت داشته باشیم.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري با برشمردن فضاها و مکان‌های ضروری و مورد نیاز شهر از جمله فضاهای ورزشی، گردشگری، فرهنگی و کتابخانه‌های تخصصی و موزه، خواستار این شدند که مدیران شهری بندر بوشهر جهت ایجاد و گسترش این فضاها تلاش‌های هدفمندی را آغاز و هدایت کنند.

 

نماينده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به نیازهای حوزه گردشگری و تفریحی، بر استفاده هر چه بیشتر از دریا و جاذبه‌های آن از جمله ایجاد پل‌های درون آب و ساخت جزیره مصنوعی با امکانات مورد نیاز تأکید نموده و افزودند: متاسفانه هنوز تعداد زیادی خانه، سرا، مغازه و مکان مخروبه یا نیمه مخروبه در گوشه و کنار شهر به ویژه در بافت تاریخی و بازار بوشهر به چشم می‌خورد که بایستی با همکاری همه عوامل از جمله مالکان، این بناها بازسازی و اصلاح شوند تا شاهد منظره و چشم انداز زیباتری در بندر بوشهر باشیم.

 

ایشان با تأکید بر اهمیت «مدیریت نور» در مناظر شهری اظهار داشتند: در شب، بایستی معابر، خیابان‌ها و مراکز حضور افراد، روشن باشد و مهم آن است که این نور مدیریت شود. وی با ذکر مثال نورپردازی ساحل دریا در شب ادامه داد: با روشن شدن بخشی از دریا در شب بوسیله پروژکتورهایی که در ساحل نصب شده‌اند شهروندان می‌توانند رو به دریا نشسته و از منظره خداداد دریا در شب استفاده کنند. امام جمعه بوشهر با اشاره به موارد متعدد مدیریت نور در سطح شهر افزود: با استفاده از المان‌های نوری، مانند رشته‌های روشنایی که در برخی میادین کشیده است و درختان و شاخه‌های نور می‌توان فضای شاد و سر زنده‌ای در شهر ایجاد کرد چنانکه باعث تجدید قوای روحی و روان شهروندان گردد.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري در پایان سالی پر از خیر و برکت و توفیق را برای همه خدمتگزاران مردم، از جمله پرسنل شهرداری بندر بوشهر از خداوند متعال مسألت نمود.

 

در این دیدار شهردار و مدیران شهرداری گزارشی از عملکرد شهرداری مرکزی و سازمان‌های تابعه را ارائه کردند.

 

IMG 5483

IMG 5512

IMG 5524

IMG 5519

 

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com