News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیشبرد اهداف حوزوی استان مستلزم وحدت، صمیمت، ولایتمداری و جهاد حوزوی است.

 به گزارش اختصاصی روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز اساتید و کادر آموزشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (س) بوشهر به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر در این نشست در بیانات کوتاهی، اساتید و مدیران حوزوی مدارس علمیه استان را مایه عزت و افتخار استان دانسته و فرمودند: اساتید و مدیران حوزوی استان همواره پرتلاش در مسیر اعتلاء حوزه ها هستند.

 

ایشان ضمن تشکر صمیمانه از اساتید و کادر آموزشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (س)، بیان داشتند: حوزه های علمیه استان بوشهر در حال پیدا کردن یک شرایطی است که در تمام ایران زبانزد شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح نمودند: مدارس علمیه بسیاری در استان در حال ساخت است و با وجود طلاب برادر و خواهر خوب، شرایط فوق العاده‌ای به وجود آمده که باید با وحدت، صمیمت، ولایتمداری و جهاد حوزوی، این کار را پیش ببریم تا برای ساحت مقدس آقا امام زمان (عج) و همچنین مقام معظم رهبری مؤثر باشیم.

 

در پایان این نشست با اهدا لوحی به مناسبت هفته گرامیداشت معلم از زحمات و تلاش های حضرت آیت الله صفایی بوشهری تقدیر به عمل آمد سپس به دست ایشان از اساتید و کادر آموزشی مؤسسه آموزش عالی معصومیه (س) بوشهر نیز با اهدا لوح سپاس، تقدیر شد.

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com