News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

آمریکا کوچکتر از آن است که بتواند با تهدید، ایران را تسلیم کند /کشورهای مهاجم به یمن و حامی آل سعود، جنایتکاران جنگی هستند

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه 18 اردیبهشت ماه بوشهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از فرهنگیان کشور، فرمودند: آموزش و پرورش کانون خلق دنیای آینده ماست زیرا متکفّل تولید نسل آینده است و هر چه در آن هزینه کنیم سرمایه گذاری است.

NMAZ94

 

باید در رابطه با آموزش و پرورش سرمایه گذاری شود

ایشان افزودند: جامعه ای که می خواهد موفق باشد باید در حوزه علم و تربیت اخلاقی از همان ابتدا در زندگی انسان برنامه ریزی و مدیریت داشته باشد و مهم ترین دستگاه در این زمینه، آموزش و پرورش است.

 

نماینده ولی فقیه در استان تصریح نمودند: آموزش پرورش موفق یعنی آینده‌ی موفق و پیشرفته و توسعه یافته؛ لذا باید در رابطه با آموزش و پرورش سرمایه گذاری شود.

 

خطیب جمعه بوشهر اظهار داشتند: ما به دنبال تولید و تربیت نسلی دانا، با ایمان، دارای اعتماد به نفس، با امید و نشاط، دارای سلامت روحی و جسمی، روشن بینی، با اراده، کم هزینه و پر فایده هستیم که این نیز وظیفه آموزش و پرورش است.

 

اقتصاد آموزش پرورش نیازمند بازنگری است

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه اقتصاد آموزش پرورش نیازمند بازنگری است، بیان داشتند: خدمت به معلمان، کادر آموزشی، ارتقاء سخت افزارها و نرم افزارها نیازمند رسیدگی جدی می باشند.

 

ایشان در ادامه با اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با مسائل هسته ای، فرمودند: اگر یک ملت نتواند از هویت خود دفاع کند قطعا در فضای بین المللی بعنوان یک ملت توسری خور، محکوم و عقب افتاده محسوب می شود.

 

آمریکا کوچکتر از آن است که بتواند با تهدید، ایران را تسلیم کند

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه مسئولان آمریکا، ایران را تهدید نظامی می کنند و رهبر معظم انقلاب با مذاکره شبح نظامی مخالف هستند، افزودند: ایران یک کشور مقتدر است و در نظم کنونی و آینده جهان نقش اساسی دارد و آمریکا کوچکتر از آن است که بتواند با تهدید، ایران را تسلیم کند و بخواهد اندیشه های خودش را پای مذاکره بر ایران تحمیل کرده و ایران را تحقیر کند.

 

مسئولان سیاست خارجی نباید حتی یک قدم از حقوق مردم عقب نشینند

خطیب جمعه بوشهر با بیان اینکه مسئولان مذاکره کنند باید با اقتدار مذاکره کنند، اظهار داشتند: مسئولان سیاست خارجی ما باید از موضع قدرت و اقتدار ایرانی - اسلامی به پشتوانه این ملت حضور پیدا کنند و یک قدم از حقوق مردم عقب ننشینند.

 

ایشان افزودند: ایران اینقدر اقتدار دارد که فرماندهان نظامی اعلام کرده‌اند که اگر در مذاکرات با تهدید وارد می‌شوند آنها را به ما بسپارید.

 

در صورت کوچکترین تعرض امریکا، تمام دنیای آنها مورد تهاجم قرار خواهد گرفت

حضرت آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشتند: اگر آمریکا کوچکترین تعرضی به ایران اسلامی کند تمام دنیای آمریکا مورد تهاجم ایران قرار خواهد گرفت و هرکس با آمریکا با آن روح گرگ صفت و جنایتکاری اش، پای میز مذاکره نشسته، پیشمان شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان افزودند: آمریکایی ها بدانند که ایران اسلامی با هدایت های مقام معظم رهبری ، با نیروهای مسلح و همدلی ملت و مردم ولایتمدار هیچگاه تسلیم آمریکا نخواهند شد.

 

خطیب جمعه بوشهر با تأکید بر اینکه باید بعد از مذاکرات تمامی تحریم ها شکسته شود نه تنها تحریم های هسته‌ای، تصریح نمودند: مردم ایران توافق عالی و مقتدرانه را می خواهند و نه فقط توافق عادی را و این خواسته مردم ایران است.

 

ایشان در بخش دیگری از بیانات خود با محکوم کردن مصوبه کنگره امریکا مبنی بر تقسیم کشور عراق، اظهار داشتند: مگر شما چکاره هستید که در کشورهای اسلامی دخالت می کنید مگر جهان اسلام کیک سالروز تولد آمریکاست که میخواهید آنرا تقسیم کنید.

 

کشورهای مهاجم به یمن و حامی آل سعود، جنایتکاران جنگی هستند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری همچنین با محکوم کردن جنایات آل سعود در حمله به یمن فرمودند: حمله کردن و قتل عام کردن مردم یک کشور اسلامی با هیچ قاعده و قانون شرعی و دینی، البته اگر اینان قائل به اسلام باشند، سازش ندارد و بعد، از کمک رسانی به آنان هم جلوگیری کنند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان با تأکید بر اینکه تمام کسانی که به یمن حمله کرده‌اند و از آل سعود مهاجم حمایت کردند جنایتکاران جنگی هستند، افزودند: چه جنایتی از این بالاتر که کسی بگوید آل سعود را محکوم نکنید که ما حج و عمره داریم بلکه ما با تمام توان آل سعود را محکوم می کنیم و ان شاالله مردم یمن پیروز خواهند شد.

 

ایشان در پایان سالروز شهادت امام موسی کاظم «علیه السلام» که مصادف با روز پنج شنبه است را تسلیت گفتند.

 

پس از اقامه نماز جمعه، همزمان با سراسر کشور، نمازگزاران و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه بوشهر، با شرکت در یک راهپیمایی باشکوه، ضمن حمایت از مردم مظلوم یمن، جنایات رژیم آل سعود درحمله نظامی عربستان سعودی به یمن را محکوم کردند.

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com