News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

بازار به عنوان یکی از اضلاع مهم در اقتصاد یک جامعه به شمار می رود.

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در دیدار با اعضای شوای اصناف بوشهر به مناسبت روز اصناف فرمودند: این کارگروه باید ظرفیت های اقتصادی ویژه بوشهر را شناسایی و هرچه بهتر فعال کند.



ایشان فرمودند: بنادر آزاد با رویکرد خاص ترانزیتی از منفعت خاصی برخوردار نیستند بلکه بنادری که جنبه های تولیدی دارند از رشد و پویایی بیشتری برخوردار می شوند.

 


آیت الله صفایی بوشهری در ادامه بیانات خود فرمودند: استان بوشهر با ظرفیت و جایگاه منحصر به فرد، زمینه تبدیل به یک مرکز اقتصادی قوی در سطح کشور را داراست.



ایشان بیان کردند: با توجه به نبودن واحدهای تولیدی قوی در استان بوشهر که بتوانند پشتوانه بازار این استان باشند، پشت صحنه این بازار ضعیف است.



آیت الله صفایی بوشهری فرمودند: مراکز تولیدی بسیاری از کالاهای عرضه شده در بازار استان بوشهر در این استان وجود ندارد.

 


ایشان در ادامه فرمودند: جمعیت دانش آموزی استان بوشهر ظرفیت مناسبی دارد که اگر مراکز تولید کالاهای مورد نیاز آنها در این استان راه اندازی شود کمک بزرگی به اشتغال و رونق اقتصاد و تولید است.



نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در ادامه بیانات خود فرمودند: در صورت ایجاد مراکز تولیدی برای کالاهای مورد نیاز استان بوشهر زمینه پایین آمدن قیمت کالاها فراهم می شود.



آیت الله صفایی بوشهری اظهار کردند: ایجاد تعاونی ها به ترتیب در سطح استانی، ملی و بین المللی به منظور بهبود وضعیت بازار یک ضرورت است.



ایشان با تاکید بر نوسازی جغرافیای کسب و کار در بوشهر افزودند: برخی از نقاط بازار کنونی شهر بوشهر فرسوده است که باید ترمیم و بهسازی شوند.



نماینده ولی فقیه در استان بوشهر فرمودند: چنانچه تا 10 سال دیگر بازار بوشهر متحول نشود با رکود اقتصاد شدیدی مواجه خواهیم شد.



ایشان اظهارداشتند: بوشهر با احداث دو نیروگاه اتمی جدید، توسعه تجارت و سایر مراکز آن شاهد تحولاتی عظیم در آینده است که همزمان با این تحولات بازار آن نیز باید متحول شود.



آیت الله صفایی بوشهری فرمودند: بازار به عنوان یکی از اضلاع مهم در اقتصاد یک جامعه به شمار می رود.


امام جمعه بوشهر بیان کردند: با توسعه بهداشت مردم بیشتر به دنبال خرید کالای دارای کیفیت بالا هستند از این رو در ارایه کالای با کیفیت باید اهتمام جدی وجود داشته باشد.


آیت الله صفایی بوشهری با بیان این که بازار بوشهر در بین کم تنش ترین بازارهای کشور قرار گرفته، یادآور شدند: کسبه و بازاریان بوشهر بخوبی با اخلاق و فقه بازار آشنا هستند که انتقال این اخلاق نیکو باید به طور جدی دنبال شود.



ایشان با تاکید بر رشد نقدینگی در بازار تاکید کردند: برخی از بازاریان با بدست آوردن یک سرمایه اقدام به خرید زمین در حاشیه شهرها می کنند ولی با هدایت این سرمایه در جهت رشد نقدینگی از سود و منفعت بیشتری برخوردار می شوند

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com