News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

اتحاد تنها نسخه موفقیت ایران و جهان اسلام است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،حضرت آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نماز با شکوه عید سعید فطر در بوشهر با تبریک فرا رسیدن عید فطر، این عید را از اعیاد بزرگ جهان اسلام برشمردند و اظهار داشتند: اعمال و آثار خیر اعمال انسان در هر زمان باید موجب رشد شخصیتی و بازسازی آن گردد و نیز معنویت و اعمال موفقیت آمیز در ماه مبارک رمضان، موجب کاهش شکل گناه و پلیدی ها می شود.506

 

حفظ دستاوردهای دینی با ترک گناه

خطیب نماز عید فطر با بیان اینکه خدمت در ماه مبارک رمضان، خدمت به سفرهای آسمانی است، فرمودند: عید فطر محصول عبادت‌ها و دستاوردهای مؤمنین در ماه رمضان است و باید در دیگر ماه‌ها نیز با ترک گناه و مواظبت در رشد شخصیت دینی، بتوانیم دستاوردهای دینی را حفظ کنیم.

 

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه افزودند: هر چیز گرانقدر به دست آوردنش سخت است و همچنین نیز سخت تر از به دست آوردن، حفظ کردن آن است و دستاوردهای انسان مومن در ماه رمضان با نخوردن آب و غذا در گرما و شب زنده داری تا سحرگاه است و انسان نباید با یک اشتباه مخرب و بزرگ، این دستاورد را از دست برود.

 

ایشان با اشاره به حوادث یک سال گذشته در جهان اسلامی، بیان کردند: حمله آل سعود به یمن، وجود گروه‌های تکفیری و جنایات و ترورهایی که در منطقه انجام دادند، ازجمله حوادثی بود که جهان اسلام با آن دست‌ به ‌گریبان بوده است و از آن طرف و زاویه دیگر، توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 از اتفاقات مهمی بود که صورت گرفته و امیدواریم نتایج این توافق به نفع اسلام و مسلمین و انقلاب اسلامی باشد.

 

ایشان با قدردانی از تیم مذاکره ‌کننده هسته‌ای ایران عنوان کردند: مجلس شورای اسلامی باید با دقت مفاد مختلف این توافق را مورد بررسی قرار دهد  و نیز وجود دیگر تحریم های در ایران باید با تدبیر اقتصاد مقاومتی برای ایجاد مدیریت پیشرفت طراحی شود.

 

اتحاد تنها نسخه موفقیت ایران و جهان اسلام است

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار ستیزی و آمریکای ظالم تعطیل پذیر نیست، تصریح کردند: اتحاد تنها نسخه موفقیت ایران و جهان اسلام است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر از مسئولان و نهادهای مختلف فرهنگی، بانیان مساجد، هیئت‌های مذهبی، قاریان قرآن، مداحان، رسانه‌ها که در انجام فعالیت‌های مختلف مذهبی و فرهنگی و همچنین از تمامی خدمتگزارن دین و مکتب اهل بیت (ع) در طول ماه مبارک رمضان 1436 قدردانی کردند.

 

تسهیل ازدواج جوانان و حل معضل آب‌رسانی توسط مسئولان

ایشان درپایان خواستار اشتغال جوانان، حمایت آموزشی قبل از اشتغال، مناسب سازی فضاهای جامعه جهت معلولین و کم توانان، تسهیل ازدواج جوانان و حل معضل آب‌رسانی در سراسر استان بوشهر شدند و افزودند: مسئولان در این زمینه تلاش و جدیت داشته باشند، ضمن اینکه احترام، تعظیم و تکریم مردم وظیفه تمام مسئولان است

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com