News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

مردم بوشهر، انگلیس را به عنوان یک جنایتکار استعمارگر تاریخی می‌شناسند

 

 

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر،حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهردر خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهربا اشاره به 12 شهریور صدمین سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار پیر انگلیس اظهار داشتند: انگلیس هیچ وقت در حیات خود صفحه سفیدی برای نشان دادن حقوق بشر و خدمت به جامعه انسانی نداشته است.namaze2225

 

ایشان  افزود: تاریخ سیاسی انگلیس سراسر جنایت در عرصه نظامی تهاجم سخت و نرم است؛ ایجاد مذاهب انحرافی گروه‌های تروریستی تفرقه و اختلاف دینی در بین ادیان، خودبرتربینی در عرصه‌های حقوقی، شرکت‌ در کودتاها، تهدیدها و تحریم‌ها بخشی از سوابق و جنایات انگلیس است.

 

امام جمعه بوشهر فرمودند: انگلیس 4 بار به ایران حمله کرده و در هر 4 بار هم شکست خورده و استان بوشهر نیز هیچگاه کینه خود را از انگلیس فراموش نمی‌کند.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری در ادامه بیانات خود فرمودند: هنوز پیکر زخم‌خورده این استان از خنجر استعمار انگلیس موجود است و اکنون این کشور ارتجاعی‌ترین سیستم سیاسی دنیا را دارد و در بین مردم آزادیخواه جهان هم بی‌آبرو است.

 

امام جمعه بوشهر فرمودند: در مذاکرات هسته‌ای انگلیس کشوری بود که مانع پیشرفت مذاکرات شد؛ انگلیس همکار و مؤسس رژیم صهیونیستی، گروهک تروریستی داعش، وهابت و بهائیت است.

 

ایشان با اشاره به سفر وزیر خارجه انگلیس به سرزمین‌های اشغالی پس از سفر به ایران فرمودند:‌ ایران هیچگاه رژیم صهیونیستی را قبول نخواهد داشت و هیچ کشوری هم نباید برای ایران شرط بگذارد؛ گروه 1+5 در دوران دفاع مقدس علیه ایران جنایت‌های زیادی کردند و اکنون ما باید برای آنان شرط بگذاریم، چراکه آنها به ما نیاز دارند.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری فرمودند: استان بوشهر هیچگاه انگلیس را نخواهد بخشید، چراکه ظلم و جنایت و قتل عام زیادی در این استان انجام دادند و اگر مقام مسئولی از انگلیس بخواهد به ایران یا بوشهر بیاید انگلیس‌ها باید در بالاترین سطح سیاسی از ایران و مردم بوشهر عذرخواهی کنند.

 

امام جمعه بوشهر فرمودند: مردم بوشهر، انگلیس را به عنوان یک جنایتکار استعمارگر تاریخی می‌شناسند و این مُهری است که به پیشانی انگلیس خورده است.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته دولت و دیدار رهبر معظم انقلاب با هیأت دولت فرمودند: طبق فرمایش مقام معظم رهبری تمام مسئولان وزارتخانه‌ها باید مراقب باشند در بسته دشمنان قرار نگیرند و نفوذ یک جریان جدی است و باید مرز خود را در تمام ابعاد با دشمنان انقلاب مشخص کنند.

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به مسائل فرهنگی و اجتماعی که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز است، فرمودند: دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی در این حوزه باید براساس هدایت‌های مقام معظم رهبری برنامه مدونی داشته باشند، چراکه خط اول مقاومت در مقابل نفوذ دشمنان مسائل فرهنگی است.

 

ایشان بیان کردند: اقتصاد باید همراه با عدالت باشد و براساس اقتصاد مقاومتی باید فضای ملی را به رشد اقتصادی برسانیم تا در مقابل تهاجم گسترده جهان سلطه برنامه‌ریزی کنیم.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری اظهار داشتند: باید در حوزه اقتصاد برنامه مدون دانش‌بنیان، عدالت‌محور منطبق با سیاست‌های سرزمین و با نگاه ملی و فراملی باشیم و لازم است در این رابطه با نگاه مقام معظم رهبری نقشه جامعه اقتصاد ایران طراحی شود.

 

امام جمعه بوشهر در ادامه بیانات خود فرمودند: امید داریم دولتمردان و مسئولان در اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری به ویژه اقتصاد مقاومتی، توسعه علم، رشد دانش‌بنیانی، توجه به امور فرهنگی دینی، کنترل فضای مجاری، توسعه زیرساخت‌های ورزشی و تفریحی، اقتدار انتظامی داخلی، ایجاد گستره و حلقه امنیتی، استانداردسازی کالاها و ... کوشا باشند.

 

آیت‌الله صفایی بوشهر در پایان با قدردانی از دست‌اندرکاران مراسم جشن زیر سایه خورشید، سالروز تأسیس پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الأنبیا را تبریک گفتند.

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com