News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

خواهران طلبه به شکل جدی در جامعه، حضور اجتماعی داشته باشد

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،آیت الله صفایی بوشهری در دیدار با مدیران مدارس و معاونین حوزه علمیه خواهران استان بوشهر فرمودند: در اینکه نقش حوزه علمیه خواهران الان چقدر مهم است هیچ تردیدی نیست، چون خواهران هم بخشی عظیمی از جامعه هستند و هم بر روی بخش دیگر تأثیرگذار هستند.

 

صیانت از حریم بانوان یک وظیفه است/ خواهران طلبه به شکل جدی  در جامعه، حضور اجتماعی داشته باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزودند: تهاجم اصلی دشمن روی بخش خواهران متمرکز شده است و به همین خاطر صیانت از حریم بانوان شخصاً و اجتماعاً یک وظیفه است.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری تأکید کردند: خواهران طلبه به شکل جدی  در جامعه، حضور اجتماعی داشته باشد و به ارشاد بانوان بپردازند، تنها درس نخوانند و یک برنامه‌ریزی داشته باشید به کمک نهادهای مسئول که متأسفانه وظیفه‌شان را انجام نمی‌دهند تا خواهران به ویژه برای جوانان و نوجوانان و حتی پیش‌دبستانی‌ها حضور تبلیغی داشته باشند.

 

امام ‌جمعه بوشهر اظهار داشتند: حوزه علمیه کوتاه ‌مدت خیلی مهم و مؤثر است و زیر نظر مدیریت حوزه علمیه استان و در هر شهرستانی زیر نظر مدیر مدرسه تشکیل شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر بیان داشتند: متأسفانه حضور تبلیغی خواهران طلبه کم رنگ است و باید جهاد تبلیغی در بانوان ایجاد شود.

 

پیشرفت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر فوق‌العاده و زبانزد است

ایشان با اشاره به اینکه یک مدرسه عالی و اردوگاه بزرگ حوزه‌ی بانوان جنوب ایران در استان بوشهر ساخته می‌شود فرمودند: مراحل شروع ساخت ساختمان مدرسه علمیه خواهران سطح 3 معصومیه بوشهر با امکانات رفاهی، تفریحی، ورزشی و بخش فضای مجازی و کتابخانه الکترونیکی آغاز شود.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان داشتند: استان بوشهر، تنها استانی است که مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران کشور نگاه ویژه‌ای به آن دارد و به هیچ استانی این نگاه را ندارد و از آن طرف هیچ استانی به‌اندازه شما پیشرفت نداشته است، پیشرفت شما فوق‌العاده و زبانزد است.

 

امام‌جمعه بوشهر فرمودند: انجمن‌های علمی ادبیات عرب، فقه و اصول، تاریخ و تفسیر حوزه علمیه خواهران بوشهر متشکل از طلاب فاضل ایجاد شود.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری اظهار داشتند: مدیران مدارس بیشتر روی اخلاق و رفتار طلاب خواهر کار کنند تا روی علم آن‌ها، چون رفتار اخلاقی آن‌ها در خانواده بیش از علم آن‌ها تاثیرگذار است و کلاس‌های اخلاق منظم برگزار شود.

 

ایشان افزودند: اساس و تفاوت حوزه دانشگاه اخلاق است و باید نگاه ویژه‌ای به بحث اخلاق داشته باشید و کسی که دارای شرایط خاصه‌ای باشد می‌تواند درس اخلاق بگوید.

 

 

IMG 6667

IMG 6673

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com