News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

انگلیسی‌ها تاکنون ۴ بار دربوشهر شکست خورده‌اند+تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،آیت الله صفایی بوشهری در نشست با  وزیر کشور با بیان اینکه استان بوشهر  درمبارزه با استعمار و استبداد دارای تاریخی درخشان است اظهار داشتند: بوشهر تاریخی پرباری در حوزه مقابله با متجاوزان داشته است.

 

ایشان با بیان اینکه استان بوشهر 4 بار حمله متجاوزان انگلیسی را پاسخ داده است بیان کردند: دلاورمردان استان بوشهر با مقاومت و جهاد 4 بار  حمله انگلیسی‌های  متجاوز دربوشهر پاسخ دادند که منجر به شکست  متجاوزان شد.

 

امام جمعه بوشهربا بیان اینکه حماسه دلاورمردان استان بوشهر مقابل با متجاوزان انگلیسی در زمین و دریا بوده است فرمودند: حماسه دلیرمردان این خطه در مقابله با متجاوزان انگلیسی به سرداری رئیسعلی دلواری هم در خشکی و هم در دریای خلیج فارس بوده است.

 

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم استان بوشهر گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند افزودند: هم اکنون  تمامی مردم استان بوشهر در عرصه‌های گوناگون بر مبنای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.

 

ایشان با قدردانی از حضور وزیر کشور در استان بوشهر بیان کردند: به مناسبت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار کنگره یکصدمین سال شهادت این مبارزه نستوه برگزار می‌شود که از حضور وزیر کشور دراین کنگره قدردانی می‌شود.

 

 

 

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com