News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

سیستم بانکداری و اقتصاد ایران دچار بیماری و کمای اقتصادی است

 

 

به گزارش اختصاصی روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز، مسئولین بانک مهر اقتصاد استان بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر در این نشست ضمن تشکر از مسئولین بانک مهر اقتصاد از توجه به مقوله فرهنگ در کنار حوزه اقتصاد، با بیان اینکه اساساً بانکداری در علم اقتصاد از همان بدو ایجاد تاکنون دچار تحولات عظیمی شده، فرمودند: بانک‌ها در دوران قبل به غیر از حوزه نگهداشت به عنوان قلب پالایش اقتصادی مطرح بودند ولی اکنون در جامعه بین الملل هم به عنوان حافظ، هم قلب و هم عقل اقتصادی مطرح می باشند.

 

ایشان با بیان اینکه بانک در حوزه اقتصاد نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند، افزودند: تمامی سیاست‌های اقتصادی راهبردی کشورهای پیشرفته اقتصادی جهان از طریق بانک ها اعمال می شود.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري با تأکید بر اینکه سیستم بانکداری و اقتصاد ایران دچار بیماری و کمای اقتصادی است، عنوان نمودند: بانکداری در ایران هم در حوزه سند چشم انداز و سیاست راهبردی و هم در عرصه اجرا ، نظارت و بازتولید پروژه های نوین بانکی، دچار بیماری جدی است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان ادامه دادند: در حوزه نظری بانکداری هم در قوانین و سیاست راهبردی و هم در حوزه نگاه اسلام به حوزه بانک دچار مشکل هستیم.

 

ایشان در ادامه افزودند: در عرصه بانکداری نیازمند یک تحول جدی هم در حوزه اسلامی کردن و هم در حوزه سیاست راهبردی و مدیریت و نظارت هستیم.

 

حضرت آيت الله صفايي بوشهري با بیان اینکه بانکداری در ایران نیازمند یک تحول اساسی است، اظهار داشتند: از برآیند وجود بانک در عرصه مطالعات اقتصادی، کشف می شود که بانک های ایران از جهات فقه اقتصادی، سیاست راهبردی، مدیریت دانش بنیان و نظارت و تحولات به روز اقتصاد دچار مشکل هستند.

 

 

b-mehr150694 1

b-mehr150694 2

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com