News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

دفاع مقدس فرهنگی؛ راهکار حفظ هویت دینی جوانان در مقابل تهاجم دشمن

  

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر،حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهردر خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر یکی از ویژگی‌های زندگی الهی را حلم و بردباری عنوان کردند و فرمودند: حلم و بردباری یعنی تحمل سختی ها در زندگی و به مقصد رسیدن با وجود مشکلات بسیار است؛ شخص بردبار در زندگی مشکلات را تحمل می کند و در حل آن بردبار استnamaze2225

 

آیت الله صفایی بوشهری فرمودند: مشکلات در زندگی است و هر روز انسان آن را تجربه می کند؛ مشکلات اقتصادی، اجتماعی، خانواده او را زیر فشار قرار می دهد.

 

ایشان افزودند: داشتن روحیه بردباری نشانه عقل کامل انسان است زیرا با زیادی عقل، حلم انسان زیاد می شود.

 

خطیب جمعه بوشهر با بیان اینکه حلم نشان از شخصیت والای انسان است اظهار کردند: حلم انسان نشان از دانش او است و مدیریت و تدبیر و نشانه موفقیت او در زندگی است.

 

آیت الله صفایی بوشهری در خطبه‌های دوم نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با قشرهای مختلف مردم اظهار داشتند: حوادث تاریخی به ویژه حوادث انقلاب نباید فراموش شود و ریشه های یک جریان نباید به دست فراموشی سپرده شود؛ مسؤولان نیز در وظیفه خود کوتاهی نکنند و تدبیر جدی بیاندیشند.

 

ایشان بیان داشتند: علت اصلی دشمنی و کینه‌ورزی آمریکا با انقلاب ایران این است که این انقلاب به منافع نامشروع آمریکا در کشور پایان داد. قبل از انقلاب، ایران سرزمینی در دست آمریکا بود و هر کاری می‌خواست در خاورمیانه انجام دهد، پایگاه اصلی آن ایران بود.

 

خطیب جمعه بوشهر با بیان اینکه آمریکا می خواهد ایران مستقل و انقلابی را به تبدیل به ایران وابسته به آمریکا کند، فرمودند: آمریکا به فکر موقعیت خود در ایران است و به دنبال این است که وابستگی ایران را به خود و تسلط بر منطقه بدست آورد.

 

آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشتند: به فرموده امام راحل آمریکا شیطان بزرگ است، و این مهر بر پیشانی آمریکا باید بماند.

 

دفاع مقدس فرهنگی؛ راهکار حفظ هویت دینی جوانان در مقابل تهاجم دشمن

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اظهار داشتند: دشمنی آمریکا و جهان سلطه علیه نیروهای انقلابی به ویژه جوانان است و به دنبال تغییر هویت دینی و ملی جوانان و روح انقلابی آنان است و در چنین شرایطی وظیفه مسؤولان این است که دفاع مقدس فرهنگی را مدیریت و اجرا کنند.

 

امام جمعه بوشهر با اشاره‌ به بیانات رهبر معظم انقلاب فرمودند: افرادی که جوانان انقلابی را با تندخویی و افراطی قرار می دهند بدانند، این حزب الله بود که به جبهه رفت، و جبهه انقلاب را نگه داشت، جوانانی که سفارت آمریکا را گرفتند همه حزب اللهی بودند و اگر کوچکترین تعرضی به ایران شود، جوانان حزب اللهی مشت محکمی به دهان دشمنان و آمریکا می زنند.

 

ایشان افزودند: حزب الله کسانی هستند که بر مبنای دین و آرمان ها و ارزش های انقلاب و براساس فرمایشات رهبری گام برمی دارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره‌ به اینکه حزب الله نعمتی برای انقلاب است تصریح کردند: جوانان مسجدی و هیئتی، با عشق به اباعبدالله الحسین(ع) شعارشان هیأت من الذله است.

 

آیت الله صفایی بوشهری با تبریک ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) بیان داشتند: ازدواج آنها در تاریخ به سادگی شکل گرفت و بر مبنای فرهنگ دینی، حلم و بردباری و در مسیر خدمت و تربیت فرزند خلاصه شد.

 

امام جمعه بوشهر تاکید کردند: مسؤولان فضای ازدواج آسان را برای جوانان فراهم سازند و اولین گام ایجاد زمینه اشتغال جوانان است.

 

آیت الله صفایی بوشهری با محکوم کردن حمله چند کشور عربی به ملت مظلوم یمن اظهار داشتند: کشور یمن، کشوری انقلابی و اسلامی است و در این میان جوانان یمن به پا خاسته اند و یک نظام انقلابی و مستقل تشکیل دهند.

 

ایشان افزودند: کشور عربستان، و کشورهای دیگر به دستور آمریکا چگونه به این کشور مظلوم حمله می کنند؟ آیا اسرائیل که کشوری صهیونیستی است بی گناه تر است یا ملت مظلوم یمن که عرب و مسلمان است.

 

امام جمعه بوشهر خطاب به کشورهای عربی بیان داشت: کدام یک از شما یک گلوله به طرف اسرائیل نشانه گرفته اید؟ آدرس را اشتباه رفته اید! رژیم اشغالگر قدس اعراب را زیر چکمه‌های خود له می کند و اسلام را نشانه رفته است؛ معلوم است پشت صحنه شما آمریکا و انگلیس است.

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com