News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

صدور مجوز فعالیت هر نوع موسسه وابسته به آمریکا در کشور مشروعیت ندارند

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت‌ الله صفایی‌ بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با گرامیداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: استکبار جهانی پدیده‌ای نو ظهور نیست بلکه این تفکر ابلیسی همواره در ادوار مختلف وجود داشته و اکنون در قالب امریکا درجهان بشریت خودنمایی میکندemam.

 

ایشان، با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی دشمن در تمامی کشورها رخنه کرده است فرمودند: تنها کشوری که توانسته است در مقابل استکبار مقتدرانه بایستد ایران اسلامی است.

 

خطیب نماز جمعه بوشهرتهاجم فرهنگی دشمن را مورد اشاره قرار دادند و با بیان اینکه قشرنوجوان و جوان مورد هدف این ترفند است افزودند: آموزش و پرورش، مراکز آموزش عالی، محیط‌های اجتماعی و تربیتی باید با برنامهریزی جوانان و نوجوانان را با بصیرت افزایی از ترفندهای دشمنان مصون نگه دارند.

 

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر تدوین برنامه جامع متناسب با تهاجم فرهنگی دشمن فرمودند: متاسفانه تاکنون یک برنامه مدون با مدیریت هماهنگ و نظارت ویژه متناسب با شرائط روز در کشور تدوین نشده است.

 

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تفکر و فرهنگ بسیج سبب مصون ماندن جامعه از ترفندهای دشمنان میشود افزودند: یکی از عرصه‌های خوب برای رشد و بالندگی قشر نوجوان و جوان بسیج است که در این راستا تلاش بسیج دانش‌آموزی، دانشگاهی و دیگر عرصه‌ها که در فضاهای مختلف انقلاب پرتوان حضور دارند ستونی است.

 

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه استکبار جهانی همواره درصدد نفوذ در ایران اسلامی بیان کردند: آمریکا پس از اجرای برجام هیچ جایگاهی در ایران اسلامی نخواهد داشت.

 

ایشان با بیان اینکه آمریکا امروز به فکر ایجاد اتحادیه‌های قدرت با همراهی کشورهای اروپایی است بیان کردند: تهاجم نرم فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و علم و فناوری به کشورهای مختلف از سیاستهایی است که از سوی آمریکا تدوین شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه آمریکا همواره در این اندیشه است که قدرتی مقابل خود نبیند تاکید کردند:آمریکا درصدداست که همانند ابرقدرتهای ادوار گوناگون مانند نمرود، فرعون، یزید قدرتی جلو خود نبیند و همواره حرف خودش در جهان حرف اول و آخر باشد.

 

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه آمریکا در ایران هیچ جایگاهی ندارد تاکید کردند: آمریکا برای نفوذ در دستگاه‌ها و عرصه‌های مختلف از هر نوع ترفندی استفاده میکند که در این راستا صدور هر مجوزی برای موسسات آمریکایی درایران مشروعیت ندارد و مورد پذیرش مردم نیست.

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com