News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

سند چشم انداز اقتدار صنعتی کشور تدوین شود

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر در نشست با محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت فرمودند: در این راستا باید نقشه آمایش صنایع فراملی در جغرافیا و هندسه ایران ترسیم شود.

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین افزودند: با کارشناسی های منطقه ای، استانی و سپس در فضای ملی باید تمامی ظرفیت های صنایع موجود در کشور شناسایی شود.
70894 6


آیت الله صفایی بوشهری فرمودند: با تهیه یک بانک اطلاعاتی قوی و فراخوان سرمایه گذاری مدیریت تولید و مدیریت بازرگانی ایران اسلامی باید به سمت توسعه و پیشرفت روزافزون حرکت داده شود.


امام جمعه بوشهر اظهار داشتند: ایران با داشتن ظرفیت های فراوان در زمینه مواد اولیه بویژه انرژی های فسیلی و هیدرو کربنی می تواند نقش بسیار مهمی در فضای بین المللی ایجاد کند.


نماینده مقام معظم رهبری در استان بیان داشتند: کشور ایران با موقعیت جغرافیایی خود در خاورمیانه به عنوان تنفس جغرافیای این منطقه به شمار می رود.


ایشان یادآور شدند: هم اینک تنها 2.7 درصد اقتصاد جمهوری اسلامی ایران کرانه ای است این در حالی است که از بزرگترین ظرفیت های اقتصاد، اقتصاد دریایی است.


آیت الله صفایی بوشهری فرمودند: در عرصه انرژی بیشتر فعالیت ها در صنایع بالا دستی و میان دستی شکل گرفته و ظرفیت صنایع پایین دستی مورد توجه لازم قرار نگرفته است.


امام جمعه بوشهر تاکید کردند: جهان آینده برمبنای تجارت و صنعت است و چنانچه می خواهیم در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشیم باید مدیریت روز جهانی در این حوزه داشته باشیم.


ایشان همچنین با تاکید بر حل مشکل اشتغال جوانان استان بوشهر فرمودند: نرخ بیکاری 10.5 درصدی جوانان استان بوشهر با ظرفیت های موجود شایسته این استان نیست.

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com