News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

محل ساخت اماکن مقدس عتبات در بوشهر به مراکز فرهنگی تبدیل شود+تصاویر


به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر،
حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر
پیش از ظهر دوشنبه در نشست با اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار داشتند: ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) و نصب در کربلای معلی هدیه الهی است، چرا که نام استان بوشهر در آنجا ماندگار خواهد بود.

 

ایشان با بیان اینکه استقبال و بدرقه مردم استان از ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) بسیار پرشور بود، افزودند: این ارادت مردم بیانگر نگاه ویژه ائمه به این استان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ساخت دو خیمه‌گاه حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و حضرت قاسم از ۲۸ صفر در استان بوشهر آغاز می‌شود، فرمودند: باید محل ساخت این اماکن مقدس به مراکز فرهنگی تبدیل شود و مروج رفتارهای دینی باشند.

 

امام جمعه بوشهر در ادامه بیانات خود فرمودند: با توجه به اینکه دشمنان هجمه‌های خود را بر افراد جامعه ما آغاز کردند ما نیز باید از ظرفیت این مراکز که افراد با ارادت و علاقه حضور پیدا می‌کنند برای ترویج سبک زندگی اسلامی استفاده کنیم.

 

آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشتند: یکی از برنامه‌هایی که باید مورد توجه قرار داده شود احیاء و حفظ آداب و رسوم است.

 

ایشان آئین‌های سنتی استان بوشهر را بسیار ارزشمند دانستند و افزودند: باید در برگزاری برنامه‌های مذهبی به حفظ عزاداری سنتی بوشهر توجه ویژه‌ای داشت.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر فرمودند: به دلیل ارادت مردم به ائمه،مکان‌های ساخت اماکن مقدس همیشه با استقبال روبرو می‌شود به همین دلیل باید در کنار اجرای روند ساخت ضریح برنامه‌های فرهنگی نیز برگزار شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com