News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

توجه به مسائل فرهنگی در کنار فعالیت‌های اقتصادی ضروری است / ضرورت تحقق طرح‌های ریلی در بوشهر + تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت ‌الله صفایی بوشهری عصر روز دوشنبه نهم فروردین ماه در دیدار با استاندار و مدیران ستادی استانداری بوشهر با بیان اینکه بوشهر، استانی با ظرفیت بالای توسعه است، اظهار داشتد: استان بوشهر دارای شاخصه‌های توسعه و پیشرفت نه در سطح ملی بلکه در سطح بین‌المللی است.OstanDari959 8

ایشان با بیان اینکه بوشهر در عرصه اقتصادی از استان‌های نادر در سطح کشور است، افزودند: استان بوشهر با وجود ظرفیت‌های مختلف اقتصادی، در عرصه رشد ناخالص ملی و توسعه سرزمینی می‌تواند حماسه‌آفرینی کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کردند: اگر نگاه دانش‌بنیان برای تشخیص ظرفیت‌های مهم استان داشته باشیم و یک برنامه دقیق توسعه و پیشرفت در عرصه اجرا و مدیریت جهادی طراحی شود، قطعاً استان بوشهر الگوی توسعه و پیشرفت کشور خواهد شد.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری گفتند: با نگاهی که به هدایت‌های مقام معظم رهبری در استان وجود دارد و با وجود ایمان، اخلاق، تقوای سیاسی و شرح صدر که در سطح استان مشاهده می‌کنیم، در بوشهر نیازمند کارهای بزرگ از جمله پالایشگاه‌های نفت و گاز، صنایع پایین‌دستی نفت، کشاورزی، صنایع تبدیلی، آبخیزداری و آبخوان‌داری هستیم.

ایشان با اشاره به مشکلات و بحران آب در استان بوشهر اظهار داشتند: با توجه به وضعیت بحرانی آب در استان، باید به سمت تولید و نگه داشت آب در فضای جغرافیایی استان برویم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان داشتند: در عرصه ارتباطات سرزمینی باید به سمت ارتباطات ریلی برویم و این‌ یک ضرورت برای استان است و نمایندگان مردم در مجلس، استانداری و سایر مسئولان باید تلاش کنند تا وضعیت سرمایه‌گذاری داخلی یا خارجی برای طرح ریلی در استان مشخص شود.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری ادامه دادند: رشد و توسعه بدون پیوست فرهنگی یک حرکت ضد اقتصادی بوده، لذا توجه به مسائل فرهنگی در کنار فعالیت‌های توسعه‌ای و اقتصادی ضروری است.

ایشان با اشاره به شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، افزودند: این شعار دو وجه دارد اول سلبی است که باید از نگاه تئوری به عمل برسیم و دوم نگاه ایجابی است که باید در صحنه اجرایی با تمام توان ورود پیدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزودند: اقتصاد مقاومتی اقتصادی درون‌زاست، یعنی اتکا به منابع سرزمینی با نگرش بیرونی، اما به کشورهای خارجی نمی‌توان اعتماد کرد، آمریکا هیچ‌گاه به ایران کمک نمی‌کند، لذا ما باید با اتکا به نیروهای داخلی به سمت پیشرفت و توسعه حرکت کنیم.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه اقتدار داخلی، قدرت رقابت بین‌المللی ایجاد می‌کند، افزودند: در جبهه سوریه و عراق حوادث و پیروزی‌های خوبی رخ‌داده و این امر به روابط بین‌المللی و سیاست‌های خارجی کشور کمک خواهد کرد ضمن اینکه امیدواریم سرزمین‌های اسلامی از تنش خارج شوند.

OstanDari959 8

 OstanDari959 8

 OstanDari959 8

 OstanDari959 8

 OstanDari959 8

 OstanDari959 8

 OstanDari959 8

 OstanDari959 8

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com