News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

جشنواره شعر رضوي نمادي از طلوع فرهنگ رضوي است + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز يكشنبه در نشست با مسئولان برگزاري جشنواره ملي مشاعره رضوي و جشنواره استاني دانش آموزي شعر رضوي افزودند: جشنواره شعر رضوي نمادي از طلوع فرهنگ رضوي است و بايد تابش آن در تمام طول سال جامعه را در بر بگيرد.

ایشان بيان نمودند: جشنواره مشاعره رضوي به عنوان يكي از نمادهاي فرهنگ رضوي براي فهم، اجرايي و نهادينه شدن آموزه هاي امام رضا (ع) است.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با تاكيد بر لزوم آشنايي مردم استان بوشهر با سبك زندگي رضوي، گفتند: ميزباني جشنواره رضوي براي اين استان يك سعادت و افتخار محسوب مي شود و مسئولان برگزاري آن با تلاش خود بوشهر را يكي از استان‌هاي موفق در برگزاري جشنواره رضوي معرفي كرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه دادند: تجليل از شاعران و چاپ اشعار استفاده شده در جشنواره هاي رضوي بايد در دستور كار برگزاركنندگان اين جشنواره باشد.

ایشان همچنین اظهار داشتند: جشنواره مشاعره رضوي به برنامه ريزي و مديريت نوآورانه نياز دارد.

حضرت آیتالله صفایی بوشهری تصریح نمودند: تلاش براي انعكاس جشنواره استاني دانش آموزي شعر رضوي در سطح ملي نيز حائز اهميت فراواني است كه دعوت از چهره هاي مطرح ملي مي تواند به تحقق اين مهم كمك كند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفتند: برگزاري نمايشگاه عكس و كتاب رضوي، فراهم شدن پخش مسابقه هاي جشنواره شعر رضوي در شبكه آموزش، برپايي موزه رضوي از جمله عوامل انگيزشي است كه مي تواند به حضور جدي مردم در برنامه هاي مرتبط با جشنواره شعر رضوي به آن پرداخته شود.

ایشان بيان كردند: برگزاري مسابقه عكاسي براي عكاسان بوشهري با موضوع رضوي و تهيه عكس از آستان قدس رضوي نيز از ديگر جاذبه هايي است كه مي تواند ضميه جشنواره ملي شعر رضوي در بوشهر باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com