News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی به عنوان اولین امام جمعه شهر امام حسن+تصاویر


به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، پیش از ظهر چهارشنبه (21 اردیبهشت) با حضور حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در شهر امام حسن از توابع شهرستان دیلم و طی آئین باشکوهی با حضور مردم این شهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی به عنوان اولین امام جمعه شهر امام حسن منصوب گردید.


حضرت آیت الله صفایی بوشهری در این مراسم با بیان اینکه فرهنگ دینی مردم این بندر برجسته است، اظهار داشتند: فرهنگ دینی منطقه امام حسن(ع) یکی از خصایص برتر آن است که جوانان و فرهیختگان این منطقه باید در زمینه فرهنگ بالای این بندر بیشتر مطالعه و پژوهش کنند.khabar00210295 22


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر توجه به زیرساخت‌های شهری بندر امام حسن(ع) افزودند: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این بندر رشد قابل توجهی یافته ولی تا حالت آرمانی فاصله زیادی دارد که نیاز به توسعه زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی و رفاهی است.


ایشان خاطرنشان کردند: همه مسئولان برای آبادانی شهر امام حسن(ع) و تغییر چهره این شهر تلاش کنند.


حضرت آیت الله صفایی بوشهری با اعلام اینکه نماز جمعه یک نعمت است، گفتند: نماز جمعه ضمن اینکه محلی برای بصیرت افزایی است یک سنگر اساسی در مقابل تهاجم همه‌جانبه دشمن است.


ایشان با اشاره به نقش مهم و مؤثر امام جمعه در شهر افزودند: حضور امام جمعه در شهر نه‌تنها مطالبات مردم را پیگیری و دنبال می‌کند بلکه سبب وحدت و همدلی هرچه بیشتر مردم و مسئولان می‌ش


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با ابراز اینکه نماز جمعه از برکات ولایت فقیه است، تصریح کردند: نماز جمعه از ارمغان‌های انقلاب اسلامی است که وحدت و یک‌پارچگی را در جامعه گسترش می‌دهد.


حضرت آیت الله صفایی بوشهری تنها راه نجات جامعه را ولایت‌مداری دانسته و افزودند: مردم استان بوشهر در طول تاریخ همراه ولایت بوده‌اند و اکنون ادامه دهنده راه ولایت هستند.


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفتند: مردم استان بوشهر همواره در طول تاریخ ادامه دهنده راه ولایت بودند به‌گونه‌ای که خط مقدم دفاع از ولایت از آن مردم این استان است.


در این مراسم حجت‌الاسلام سید محمد موسوی به‌عنوان نخستین امام جمعه شهر امام حسن(ع) در شهرستان دیلم معرفی شد.

khabar00210295 2

khabar00210295 5

khabar00210295 8

khabar00210295 22

برای مشاهده و دریافت کامل گزارش تصویری اینجا را کلیک نمایید

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com