News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

دیدار حجت الاسلام ملکی مشاور وزیر آموزش و پرورش با آیت الله صفایی بوشهری+تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در دیدار حجت الاسلام ملکی مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش و اعضای کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان بوشهر، ضمن تبریک ولادت حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام)، فرمودند: منابع انسانی، سرمایه اصلی یک نظام است و یکی از مهمترین شاخصه های منابع انسانی، علم و داشتن فرهنگ و شخصیت متعالی و الهی است.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه افزودند: اگر در حوزه فرهنگ و ساختار شخصیتی و پرورش و تربیت انسان، دچار انحراف، انحطاط و توقف باشیم هر چند در عرصه علم تلاش کنیم ولی افرادی تربیت شده اند که عالم هستند اما این علم در جهت انسانی با نگاه کرامت و بزرگی نیست.


ایشان بیان داشتند: بی تردید تنها راه رشد تربیت و حتی علم در فضای منابع انسانی ایران، همکاری حوزه و آموزش و پرورش و حوزه و دانشگاه است.


حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه حوزه و آموزش و پرورش دو نهاد مسئول در رابطه با تربیت منابع انسانی هستند، تصریح نمودند: در شرایط کنونی این دو مکمل و متمم هم هستند و این اتصال می تواند موجب تولید انسان های بزرگ در جهان اسلام و حتی فضای تاریخ شود.


نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر تأکید نمودند: باید بر روی تولید منابع انسانی کارآمد، ماهر، متدین، با فرهنگ، بصیر، عالم و آن شخصیت تراز انقلاب اسلامی کار شود و انسان های با این خصوصیات پرورش یابند.


ایشان در ادامه عنوان نمودند: سند تحول بنیادین یک نقشه راه بسیار مهم و مناسب است که اجرایی شدن آن باید آغاز شود.


حضرت آیت الله صفایی بوشهری گفتند: سند تحول بنیادین یک نقطه آغاز بسیار روشن است و همه دستگاه های مرتبط و عموم مردم باید در اجرایی شدن این سند کمک کنند چون وزارت آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند آن را اجرایی کند.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خاطر نشان نمودند: کمیته همکاری حوزه و دانشگاه در کلان فضای ملی و استان ها نقش مهمی در این عرصه دارد که اگر خوب مدیریت و برنامه ریزی و مجاهدت شود، بومی شدن این سند می تواند در هر استان یک شرایط ویژه ای برای آن استان ایجاد کند.


ایشان با بیان اینکه استان بوشهر در بسیاری از امور به عنوان الگو در کشور مطرح است، افزودند: استان بوشهر باید الگوی پیاده سازی سند تحول بنیادین در کشور شود.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com