News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

دیدار آیت الله صفایی بوشهری با آزاده جانباز غلامرضا اخلاقی در روز جانباز + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در شب میلاد حضرت ابوالفضل (علیه السلام) و روز جانباز، حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در منزل غلامرضا اخلاقی، آزاده جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس با ایشان و خانواده وی دیدار کردند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در این دیدار ضمن تبریک میلاد حضرت ابوالفضل (علیه السلام) و روز جانباز، اظهار داشتند: مقام جانباز و ایثارگر در زبان قابل توصیف نیست.

ایشان با اشاره به آیه «مَن جَاء بِالْحَسَنَةِ فَلَهُ عَشْرُ أَمْثَالِهَا» فرمودند: هر کس کوچک‌ترین خدمتی به خداوند کند خداوند ده برابر در دنیا و آخرت به او خدمت می کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزودند: الحمدالله شما با تلاش، کوشش، جهاد و اسارت و بعد از آن با خدمت به نظام و انقلاب، شرایطی فراهم کردید که خداوند این طور به شما عزت، آبرو و اجر داده است.

در پایان، حضرت آیت الله صفایی بوشهری به پاس ارج نهادن به زحمات بی دریغ این رزمنده در جبهه‌های حق علیه باطل، لوح تقدیری به وی اهدا نمودند.

لازم به ذکر است که آزاده جانباز غلامرضا اخلاقیدر تاریخ 21 تیر 67 در سن 21 سالگی در منطقه اندیمشک به درجه جانبازی نائل آمد و همچنین مدت 25 ماه نیز در زندان های بعثی در اسارت به سر بردند.

یادآور می شود در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین تشکری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری را همراهی نمودند.

برای مشاهده و دریافت کامل گزارش تصویری اینجا را کلیک نمایید

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com