News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

هر چقدر جامعه اسلامی با اقتدار در عرصه‌های مختلف حضوری فعال داشته باشد،جاهلیت استکباری از بین خواهد رفت/بهانه های واهی دولت برای اجرای مصوبه 7 ساله راه آهن

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز، فرمودند: پاسداران و جانبازان از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران اسلامی هستند که با تأسی از روش و منش زندگی بزرگ پاسدار اسلام در مسیر حفظ  اسلام و ارزش‌های انقلاب گام برمی‌دارند.

namaze2225

ایشان با اشاره به تلاش برای ترویج سبک زندگی اسلامی، فرمودند: هر چقدر جامعه اسلامی با اقتدار در عرصه‌های مختلف علم و فن آوری،فرهنگی، سیاسی و اقتصادی حضوری فعال داشته باشد،استکبار عقب‌نشینی می‌کند و جاهلیت استکباری از بین خواهد رفت.

آیت الله صفایی با بیان اینکه استکبار جهانی، اسلام‌ستیزی، شیعه‌ستیزی و ایران‌ستیزی را در برنامه خود خود دارد؛ افزودند: برای نمونه سازمان ملل متحد سازمانی استکباری و در اختیار دنیای استکبار است، چرا که این سازمان برای حل مشکلات مردم کشورهای مختلف جهان تاسیس شده ولی عملا تنها به نظریات استکبار جهانی توجه دارد.

خطیب جمعه بوشهر در بخشی دیگر از سخنان خود با انتقاد از عملی نشدن برخی از وعده های دولت در استان بوشهر، فرمودند: بیش از 7 سال از مصوبه دولت در ساخت حمل و نقل ریلی استان بوشهر می‌گذرد اما با پیگیری‌های انجام شده متاسفانه با توضیحات واهی از سوی دولتمردان، این خواسته چندین ساله مردم اجرا نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه استان های جنوبی از جمله فارس، هرمزگان و خوزستان  به خط ریلی متصل هستند،  فرمودند: خط ریلی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر برای مردم استان بوشهر است و لازم است که  دولت در این زمینه اهتمام ویژه ای به خرج دهد.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به تأخیرهای مکرر پروازهای هواپیمایی در استان بوشهر فرمودند: گاهی شاهد هستیم که مسؤلان هواپیمایی، پروازهای مربوط به استان بوشهر را به سایر استان‌ها می‌دهند که این امر زمینه نارضایتی مردم استان را فراهم می‌ آورد.

ایشان خطاب به مسؤولان هواپیمایی کشوری فرمودند: انتظار داریم در این خصوص برخورد بهتری با مسافران پروازهای بوشهر انجام شود و در صورت تکرار چنین اتفاقاتی با جدیت موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

خطیب جمعه شهر بوشهر با تاکید بر توجه به حل مشکل ازدواج جوانان استان بیان کردند: مسئولان  نسبت به تحقق وعده‌های پرداخت وام ازدواج  جوانان و حل مشکلات آنان برای انجام یک ازدواج آسان اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به پرداخت وام ازدواج جوانان از سوی بانک‌ها، فرمودند: پرداخت وام‌های 300 میلیونی، 3 میلیاردی و یا 300 میلیارد تومانی به راحتی پرداخت می‌شود ولی برای جوانانی که قصد ازدواج دارند هیچ اقدامی صورت نمی گیرد و باید 10 نفر ضامن داشته باشند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر حل مشکل مسکن جوانان فرمودند: مسکن مهر حرکت خوبی برای تامین سر پناه جوانان و نیازمندان بود که در این راستا باید نسبت به حل مشکل مسکن مردم بویژه جوانان اقدام شود.

آیت الله صفایی بوشهری در بخشی دیگر با اشاره به روز جوان( 29 اردیبهشت) فرمودند: توسعه آموزشهای استاندارد در حوزه آموزش وپرورش و دانشگاههای استان، ارائه آموزشهای مناسبت متناسب با استعدادها، ایجاد و تجهیز فضاهای ورزشی و تفریح های سالم از خواسته های به حق جوانان استان بوشهر است.

وی در خصوص وضعیت بیکاری جوانان در استان فرمودند: اشتغال نیاز اساسی جوانان استان است و با این همه ظرفیت و صنعت اقتصادی در استان، نباید حتی یک جوان بیکار داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان از آغاز ساخت زائر‌سرای ویژه مردم استان بوشهر در مشهد مقدس خبر دادند و فرمود: یکی آرزوهای مردم استان بوشهر ایجاد مکانی امن و آرام برای سکونت در مشهد مقدس، نجف و کربلای معلی است که با همکاری و تعامل مسئولان و مردم خیر استان بوشهر عملیات ساخت زائرسرا ویژه مردم استان بوشهر در مشهد مقدس آغاز شد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه زمین برای ساخت زائر سرا با عنایات رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان‌ها از جمله استان بوشهر واگذار شد فرمودند: امید است با مشارکت مردم و مسئولان  در کوتاه‌ترین زمان زائر سرایی به شایستگی مردم استان بوشهر با امکانات لازم ساخته شود

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com