News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

‌ آمریکا با انقلابیت و اسلامیت ایران مشکل دارد / آمریکا به دنبال حذف سپاه است + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز (25 اردیبهشت) در مراسم گرامیداشت روز پاسدار که در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد، اظهار داشتند: پاسداران در خط مقدم دفاع از نظام، انقلاب و آرمان‌های شهدا هستند.


ایشان بیان داشتند: پاسداران انقلاب اسلامی به تبعیت از ولی‌فقیه زمان خود و با تعهد در کنار تخصص و روزآمد بودن، امنیت پایداری برای کشور به ارمغان آورده‌اند.


حضرت آیت الله صفایی بوشهری گفتند: پاسداران با روحیه انقلابی و جهادی، در عرصه‌های مختلف نظام همواره حضوری تأثیرگذار داشته‌اند و دنیا نیز قدرت سپاه را درک کرده است.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزودند:‌ سپاه پاسداران، بسیج و نیروهای مسلح به دلیل ولایی و انقلابی بودن تنها عاملی هستند که باعث عدم نفوذ در کشور شده‌اند.


حضرت آیت الله صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع برجام گفتند:‌ استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا پای میز مذاکره آمد و پس از برجام نیز به دنبال این هستند امتیازات بیشتری از ایران بگیرند.


ایشان بیان کردند: بعد از برجام باید ببینیم کدام تحریم برداشته شد؟، در حالی که اکنون  پس از برجام می‌بینیم که 2 میلیارد دلار پول ایران را بلوکه می‌کنند و این امر نشان می‌دهد آمریکا قابل اعتماد نیست.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کردند:‌ آمریکایی‌ها با انقلابیت و اسلامیت ایران مشکل دارند و با هر ترفندی که شده می‌خواهند به این رو دو رکن مهم نظام ضربه بزنند.


حضرت آیت الله صفایی بوشهری بیان داشتند: آمریکا با سیاست‌های خود به دنبال این است که سپاه حذف شود تا پس از حذف سپاه خط مقاومت در سوریه و لبنان شکسته شود.


ایشان افزودند: در طراحی نظم نوین جهانی با نگاه آمریکا و استکبار خط مقاومت جهان آزادیخواه و اسلامی سپاه است به همین دلیل با این نیروی الهی دشمن و بر آن‌ها فشار وارد می‌آورد.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه سپاه پاسداران جهانی شده است، گفتند:‌ هر کس بخواهد سپاه را تضعیف کند یعنی نظام را تضعیف کرده است اما همه بدانند سپاه سد محکم کشور در برابر توطئه‌های دشمنان است و همه باید این نیروی تأثیرگذار نظام را حمایت کنند.


حضرت آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشتند: تا وقتی سپاه پاسداران بااقتدار وجود دارد، انقلاب اسلامی نیز با دو شاخصه انقلابی و اسلامی بودن محکم و پابرجا می‌ماند.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com