News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام آیت الله صفایی بوشهری در محکومیت جنایات آل خلیفه در بحرین و سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَیَّ مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

جنایات وحشیانه و تاریخی آل خلیفه که نشات از جهالت و رذالت شخصیتی و وابستگی و مزدوری آنان به جهان استکبار دارد در سالهای اخیر به اوج شقاوت خود رسیده است.

کشتار و به شهادت رساندن، دستگیری و تبعید، تجاوز به حریم عفت مسلمین، ایجاد محدودیت ها و تنگناهای فرهنگی- سیاسی- اقتصادی برای مردم عزیز و مسلمان بحرین و سرکوب تظاهرات اسلام خواهانه و حق طلبانه، انهدام مراکز دینیو مساجد و دستگیری فعالان حقوق بشر و علمای بزرگ بحرین چون حجة الاسلام و المسلمین شیخ علی سلمان و دیگر مبارزان بحرینی گوشه ای از جنایات این مزدوران سرویس های جاسوسی جهان سلطه است.

حکام جنایتکار بحرین در آخرین عمل ضد انسانی و ضد حقوق بشری خود اقدام به سلب تابعیت حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین و برخی دیگر از مردم مسلمان آن سرزمین اسلامی نموده است.

بدینوسیله این عمل غیراسلامی و ضد انسانی آن حکام مزدور را به شدت محکوم کرده و خواهان لغواین تصمیم نا بخردانه می باشیم.

بی تردید ادامه اینگونه تجاوزات و ظلم ها به حقوق مسلمین در بحرین عواقبی سخت برای رژیم سفاک حاکم بر بحرین دارد و مسلمانان منطقه صبوری خود را که تا کنون نشان داده اند تبدیل به جهاد انقلابی بر ضد آل خلیفه خواهند نمود که قطعا موجب پشیمانی، حسرت و شکست آن رژیم وابسته و مرتجع و حامیانش خواهد گشت و همانطور که سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی بیان نموده اند راهی جز مقاومت مسلحانه برای مردم بحرین و مسلمانان منطقه برای دفع ظلم و جنایت حکام آل خلیفه و سرنگونی آن باقی نخواهد ماند.

در پایان تعجیل در ظهور حضرت بقیة الله الاعظم ، طول عمر با عزت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته العالیه) ، سرافرازی اسلام و مسلمین در تمامی سرزمین های اسلامی و نجات مردم عزیز بحرین از شر اشرار از خداوند متعال خواستارم.

صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان و

امام جمعه بوشهر

===========================

چهار شنبه 2 تیر 1395

16 رمضان 1437

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com