News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

آل خلیفه جنایاتی کرد که در طول تاریخ فقط متوکل‌ها انجام داده‌اند

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر، با محکوم کردن جنایات آل خلیفه در سلب تابعیت از آیت‌الله عیسی قاسم و دستگیری 6 عالم شیعه فرمودند: جهان اسلام گرفتار حکامی شده است که مزدور آمریکا، انگلیس و هم‌دست اسرائیل هستند.

وی افزود: آل خلیفه جنایاتی کرد که در طول تاریخ فقط متوکل‌ها انجام داده‌اند و مجامع حقوق بشری هم در سکوت مرگباری به‌سر می‌برند.5556666565

امام جمعه بوشهر با انتقادشدید از سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم، بیان داشتند: زبان از بیان جنایات آل خلیفه قاصر است و این رژیم سرکوبگر جنایاتی همچون خراب کردن مسجد، شکنجه و سلب تابعیت انجام داده و به‌جز چند کشور اسلامی، مابقی کشورها سکوت کرده و آل‌سعود خائن نیز از جنایات آل خلیفه حمایت می‌کند.

آیت الله صفایی بوشهری بیان داشتند: به آل خلیفه جنایتکار اخطار می‌دهیم اگر به جنایات خود ادامه دهد و دست از این امور نکشد، منطقه علیه آنان اقدام نظامی و مسلحانه خواهد کرد.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با هیأت دولت، اساتید و دانشگاهیان بابیان اینکه در جریان فتنه، سخن و نوع نگرش نباید موجب تقویت فتنه شود، فرمودند: در جریان فتنه واجب است همه به‌گونه‌ای عمل کنند که سخن و رفتارشان موجب کشف حقیقت و رفع فتنه شود، نه اینکه بر تاریکی فتنه بیافزاید.

امام جمعه بوشهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه، عدالت اقتصادی برنامه‌ها طوری باشد که با ارزش‌ها منافات نداشته باشد، افزودند: حقوق‌های گزاف مخالف با عدالت است و دولت باید با این مسأله برخورد کند.

آیت الله صفایی بوشهری بابیان اینکه دانشگاه، مرکزی مهم برای توسعه و پیشرفت است، فرمودند:‌ دانشگاه با نگاه علمی و دانش‌بنیان باید جهادی و انقلابی باشد و دانشجویان و دانشگاهیان افسران جنگ نرم هستند.

ایشان در ادامه بیانات خود فرمودند: مسؤولان نباید مقام خود را طعمه دانسته، بلکه این مقام را فرصتی برای خدمت به مردم بدانند.

امام جمعه بوشهر با تسلیت سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش و شهدای قوه قضائیه به روز جهانی قدس اشاره کردند و فرمودند: حضور پرشور مردم ایران و استان بوشهر، پیام بزرگی برای استکبار دارد و آن پیام روح استکبارستیزی و جهادی عمل کردن مردم ایران و حمایت از مظلومان است.

آیت الله صفایی بوشهری در پایان با اشاره به ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت علی(ع) و همچنین شب‌های قدر فرمودند: ارزش شب‌های قدر بهتر از هزار ماه است و مردم ولایت‌مدار و مؤمن استان بوشهر، نهایت استفاده را از این شب‌های معنوی ببرند.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com