News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

روح انقلابی بودن در عرصه تبلیغات حفظ شود و مصلحت اندیشی نشود + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در آستانه دوازدهم مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مسئولین این شورا در شهرستان ها و بخش های استان بوشهر و رؤسای کمیته های مختلف آن با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدار ضمن تبریک سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اولین مبلغ در عالم وجود را خود خدا و سپس پیامبران و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دانسته و فرمودند: تبلیغ یک واسطه برای ارائه فیض معارف به جامعه هدف است.

دشمنان به دنبال مصادره افکار و مدیریت رفتار جامعه به سود خود هستند

ایشان تبلیغ را به معنای اعلام و رساندن عنوان نموده و افزودند: اگر تبلیغ نباشد هیچ یک از معارف الهی و هدایت های خداوندی به جامعه انسانی نمی رسد.khabar110595 5

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه کار تبلیغ کاری الهی و نبوی است، تصریح نمودند: هر چه زمان در طول تاریخ به جلو می رود امر تبلیغ دارای اهمیت بیشتر و سرنوشت ساز تری می شود چون دشمنان با یک سیاست راهبردی تهاجمی به دنبال مصادره افکار و مدیریت رفتار جامعه به سود خود هستند.

تبلیغ هدف دار منفی، راهکار جهان استکبار در فضای مجازی و حقیقی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جهان استکبار در عرصه تبلیغ دو پروژه مهم معماری افکار و مدیریت رفتار را دنبال می کند، اظهار داشتند: هدف جهان استکبار در عرصه تبلیغ، معماری افکار به سمت افکار غرب گرایانه و مدیریت رفتار به سمت تحقق اهداف جهان استکبار است.

ایشان تبلیغ هدف دار منفی را راهکار جهان استکبار در فضای مجازی و حقیقی دانسته و ادامه دادند: عنصری که جهان استکبار به وسیله آن سعی می کند به هدف خود برسد تبلیغ هدف دار منفی است.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در ادامه افزودند: تبلیغ دارای دو بُعد است که یک طرف آن کار خدا و انبیاء الهی و طرف دیگر آن، تبلیغ شیاطین، جبهه استکبار و ضد دین است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آن گروه و فردی موفق است که در عرصه تبلیغ موفق باشد، اظهار داشتند: اگر جبهه نور در عرصه تبلیغ موفق بود جامعه را به سمت الهی می برد و محصول آن کرامت ، سعادت، رستگاری، عدالت، آزادی و استقلال است.

ایشان ادامه دادند: اما اگر جبهه ضد دین و ضد کرامت بشری در عرصه تبلیغ موفق شد، جامعه دچار انحراف، انحطاط، ابتذال، ظلم، ستم و تحقیر مقام انسانیت می شود.

جبهه تبلیغ استکبار در پی اسلام هراسی و ایران هراسی است

حضرت آیت الله صفایی بوشهری تصریح نمودند: با تبلیغ می شود یک جامعه را از حالت انحطاطی به یک حالت ارتقایی و از یک حالت جاهلی مانند جاهلیت مدرن کنونی به یک جامعه با کرامت انسانی تبدیل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزودند: جبهه تبلیغ استکبار با تکنولوژی برتر، جامعه شناسی و روانشناسی، برنامه ریزی های دقیق و اعتبارات بالا، منابع انسانی گسترده و تکنولوژی الکترونیکی، هم اکنون با تمام قوا وارد حوزه تبلیغ منفی به ویژه در رابطه با پروژه اسلام هراسی و ایران هراسی شده و به شدت با انقلاب اسلامی ایران که افق نوینی در تاریخ برگشوده و دوباره اسلام ناب را احیاء کرده، در افتاده است.

جبهه متحد تبلیغات اسلامی برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی ایجاد شود

ایشان با بیان اینکه هیچگاه در طول تاریخ این همه هجمه تبلیغ علیه اسلام وجود نداشته که در شرایط کنونی وجود دارد، خاطر نشان نمودند: این نشان می دهد که هم اینک اسلام خیلی زمینه طرح و موفقیت در پرتو انقلاب اسلامی دارد که دشمن اینچنین وارد تبلیغ منفی علیه آن شده است.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری تأکید نمودند: به همین خاطر باید جبهه متحد تبلیغات اسلامی هم برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی ایران و هم ارائه اسلام ناب و ابعاد آسمانی انقلاب اسلامی ایران تشکیل شود و در این رابطه خط مقاومت تبلیغات اسلامی در قبال تهاجم تبلیغی جهان استکبار ایجاد شود.

در عرصه تبلیغ باید جهادی عمل شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تهاجم فرهنگی، علمی، اقتصادی، سیاسی یک نوع تهاجم تبلیغی است، افزودند: هم اکنون جنگ، جنگ تبلیغی است به همین خاطر باید در عرصه تبلیغ جهادی عمل کرد.

ایشان ادامه دادند: جهادی عمل کردن یعنی با برنامه دانش بنیان، مدبرانه، فکر شده منطبق با موازین اسلامی و متناسب با جامعه شناسی و روانشناسی مخاطب، برنامه ریزی کرد.

باید در عرصه عمل با حداقل ها، حداکثرها را انجام داد

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در بخش دیگری از بیانات خود، اظهار داشتند: کمبود اعتبارات و امکانات دلیل موجهی برای تسلیم شدن در مقابل تهاجم تبلیغی و فرهنگی دشمن نیست و باید در عرصه عمل با حداقل ها، حداکثرها را انجام داد و با تمام وجود و چنگ و دندان از اسلام و انقلاب دفاع کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه با اشاره به نظارت بر حوزه های تبلیغی، تصریح نمودند: ضروری است در این عرصه همواره از توطئه های دشمن مطلع باشیم و بر حوزه های تبلیغی جهانی، ملی و استانی نظارت داشته باشیم.

ایشان در ادامه با تأکید بر اینکه باید در عرصه تبلیغات، انقلابی باشیم، افزودند: انقلابی بودن یعنی آرمان‌ها و ارزش ها را بشناسیم و به آنها پایبند باشیم و از آن طرف، استکبار ستیز و با مجاهدت در صحنه حاضر باشیم.

روح انقلابی بودن در عرصه تبلیغات حفظ شود و مصلحت اندیشی نشود

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه باید روح انقلابی بودن در عرصه تبلیغات حفظ شود و مصلحت اندیشی نشود، افزودند: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید روح انقلابی بودن خود را حفظ کند و هر روز بر این روح اضافه کند چون شما تجلی انقلاب در صحنه اجتماع به جامعه هستید.

اساس انقلابی بودن یک فریضه واجب و الهی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه اساس انقلابی بودن را یک فریضه واجب و الهی برای تمامی لایه های مختلف ایران از مسئولین تا عموم مردم دانستند.

ایشان بیان داشتند: در صورت کوچک ترین عقب نشینی از آرمان ها و ارزش های انقلابی، شاهد بزرگ ترین حمله از سوی جبهه استکبار خواهیم بود.

اگر مرزهای آرمان ها و ارزش های انقلاب شکسته شود همه چیز فرو خواهد ریخت

حضرت آیت الله صفایی بوشهری گفتند: باید از مرزهای مبانی، آرمان ها و ارزش های انقلاب دفاع کرد و اگر این مرزها شکسته شود همه چیز فرو خواهد ریخت.

ایشان در پایان تأکید نمودند: باید در سطح بین المللی، ملی و استانی با آن برنامه ریزی و طراحی دانش بنیان، شناخت آرمان‌ها و ارزش‌ها، جامعه شناسی و روان شناسی مخاطب، طرح و برنامه مناسب حضور در صحنه، جهادی عمل کردن و انقلابی بودن، با حداقل امکانات و حداکثر فعالیت ها، تأثیر در جامعه و یک نگاه بازتولید پروژه های تاثیر گذار، هر سال برنامه های موثرتر ، بروزتر و آماده تر در عرصه تبلیغ داشته باشیم.

khabar110595 1

khabar110595 2

khabar110595 3

khabar110595 4

khabar110595 5

khabar110595 6

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com