News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

جهان استکبار دنبال کنترل و براندازی نظام است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی و تبریک دهه کرامت، اظهار داشتند: جامعه باید در عرصه پیشرفت، توسعه و عدالت دارای شاخصه‌های قوی و در حوزه معنویت، تقوا و ایمان نیز دارای رشد کافی باشد.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مردم، افزودند: استکبار، کشورهای اسلامی را که با هم یک واحد دینی تشکیل داده بودند در زمان عثمانی تکه تکه کرد و آنها را به جان هم انداخت.

ایشان اضافه کردند: استکبار گروههای سیاسی و مذهبی درست کرد و آنها را به جان هم انداخت تا اینکه توان نیروهای اسلامی را ضعیف شده و همدیگر را بکشند و بر آنها مسلط شوند و اسرائیل را نگهبان و خائن منطقه گذاشت تا از سد ایمنی برای او ایجاد  کرد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه شرایط پیشرفت و توسعه در همه ابعاد در کشور مشهود است، ادامه دادند: دشمنان انقلاب و ایران اسلامی دوست ندارند که ما رشد و توسعه لازمه داشته باشیم زیرا جهان استکبار دنبال مهار، کنترل و براندازی نظام است و ما باید با مقابله با آمریکا این پیشرفت را تسریع کنیم.

آیت الله صفایی بوشهری بیان داشتند: جامعه جهانی تشنه عدالت و معنویت بوده همچنین مردم بدنبال رشد در کرامت اسلامی هستند البته اگر ما مولفه‌های لازمه را ایجاد کنیم مردم به خوبی تمایل پیدا می‌کنند.

nmaz jomeh210395 20

ایشان فرموند: اگر ما چشم به توانمندی‌های کشورهای خارج و بیرون ایران داشته باشیم و تکیه‌گاه ما باشند قطعا آنها ما را مدیریت می‌کنند آنچنان که آنها توانستند مذاکرات را مدیریت کنند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه هیچ چیزی در برجام حاصل نشده چراکه طرف مقابل ما شیطان بزرگ بوده و نمی‌شود به او اعتماد کرد پس چیزی از آنها حاصل  نمی‌شود، تصریح کردند: متاسفانه آنها برجام را نقض می‌کنند هیچ خبری نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه برخی از مسئولان می‌گفتند که برجام همه تحریم‌ها را بر می‌دارد، ادامه دادند: شش‌ماه از برجام گذشته اما خبری نشده و بعد از این هم خبری نمی‌شود.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه تنهاراه رشد، پیشرفت و توسعه تکیه بر منابع داخلی، برنامه‌ریزی و جهادی عمل کردن است که نمود آن اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه بدترین تروریسم، تروریسم دولتی بوده که آمریکا و حامیانش بدترین تروریسم هستند، خاطرنشان کردند: آمریکایی‌ها و غرب پای میز مذاکره با لبخند سیاسی می‌آیند و بعد با نیشخند سیاسی از میز مذاکره می‌روند.

ایشان با بیان اینکه نباید به دولتمردان آمریکا در هر جناحی اعتماد کرد، فرمودند: دولت ایران باید در مجامع سیاسی خیانت و نقض عهد آمریکا را اثبات و برخورد کند.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه هر مقدار در برابر غرب و آمریکا کوتاه بیاییم آنها بسنده نخواهند کرد بلکه آنها در یک مورد با ما کوتاه خواهند آمد که ما تسلیم جهان استکبار شویم و ما نیز اعلام می‌کنیم که آنها آن را به گور خواهند برد.

ایشان تاکید کردند: مسؤولان اجرایی نظام مطالب شش‌ماه قبل مذاکرات را دوره و بررسی کنند ملاحظه خواهند کرد که آمریکا نقض عهد و خیانت کرده و باید با او برخورد کرد.

آیت الله صفایی بوشهری اظهارداشتند: آمریکا به هیچ یک از مفاد برجام متعهد نخواهد بود و امتیاز نخواهد داد و اگر امتیازی هم بدهد امتیاز مرده و بی‌تاثیر خواهد داد زیرا روح و سرشت آمریکا این است.

ایشان تاکید کردند: ما باید به سمت اجرایی کردن پروژه اقتصاد مقاومتی رفته و به این سمت شتاب پیدا کنیم.

امام جمعه بوشهر با تبریک روز خبرنگار و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار فرمودند: خبرنگاری از کارهای بزرگ و مهم بوده که بررسی دقیق و صحیح در رابطه امور ارائه داده و گزارش سالم و اخلاق حرفه‌ای از خصوصیات خبرنگار است.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com