News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

رژه نیروهای مسلح در بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری+ تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،صبح امروز و همزمان با 31 شهریور ماه، سالروز آغاز هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح استان بوشهر برگزار گردید.

آیت الله صفایی بوشهری روزچهارشنبه درآیین رژه نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس فرمودند: به همین دلیل است که نظام جمهوری اسلامی ایران در هندسه استکباری جهان افقی نوین برای آزادی انسان، عدالت محوری و خداگرایی گشود.


ایشان بیان کردند: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش قهرمان، سپاه و بسیج مقتدر، نیروی انتظامی همیشه حاضر در صحنه و مردم گرانقدر ایران بویژه خانواده شهدا و جانبازان در طول هشت سال حماسه ای تاریخی آفریدند که در تاریخ اسلام و ایران بی نظیر است.


آیت الله صفایی بوشهری فرمودند: تاکنون بخاطر این استواری نیروهای مسلح و حمایت و فرماندهی فرمانده معظم کل قوا بزرگ مردی از تبار ابا عبدالله الحسین (ع)، حضرت امام خامنه ای است که هیچ نیروی متجاوزی به خود اجازه نمی دهد در عرصه تجاوز سخت و نظامی قدمی بردارد.

ایشان فرمودند: نیروهای مسلح استان بوشهر به عنوان ستون مستحکم جمهوری اسلامی ایران امتحان داده، ولایت مدار، پرتلاش و مستحکم در تمامی عرصه های صف و ستاد آماده دفاع مقدس هستند.


آیت الله صفایی بوشهری بیان کردند: امروز رژه نیروهای مسلح و حضور مردم نشان از این دارد که نیروهای مسلح با تجهیزات پیشرفته در آمادگی کامل در خدمت اسلام، ایران، فرمانده کل قوا و مردم هستند.


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کردند: با فضل خدا با شکست جهان استکبار و گروه های تکفیری عدالت و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جهان مستقر خواهد شد.

براي مشاهده و دريافت کامل گزارش تصويري اينجارا کليک نماييد

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com