News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

سوریه خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی است/ سازمان ملل توجیه‌گر جنایات جهانی است

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار داشتند: کشورهای استکباری، گروه‌های تروریستی را به جان مردم سوریه و عراق انداختند و در اندیشه این بودند که به سمت ایران حرکت کنند اما مردم مسلمان سوریه و عراق با مدیریت خوب نظامی مانع حرکت تروریست‌ها شدند و اکنون در حال شکست هستند و آمریکا، فرانسه، انگلیس فریاد سربرآوردند که جنگ را تمام کنید.

namazjome

ایشان بیان کردند: توطئه و خیانت، ماهیت آمریکا و جهان استکبار است و ما حرکت آنان و حمایتشان از تروریسم را محکوم می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزودند: کشورهای استکباری از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه در مورد اوضاع سوریه درخواست‌هایی داشتند اما باید توجه کرد که سوریه خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی است.

خطیب جمعه بوشهر با بیان اینکه از سازمان ملل ناامید هستیم، اظهار داشتند: از این سازمان ناامید هستیم که روند کاری خود را درست کند این سازمان سازمانی پوشالی و بی‌ثمر و بی‌خاصیت است که اگر تقاضای ما برای اینکه به راه خدمت به مردم برگردد هم بی‌نتیجه است.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری افزودند: باید ماهیت سازمان ملل را تغییر دهیم چرا که سازمان ملل سازمان ظلم به ملل جهان و توجیه‌گر جنایات جهانی است.

ایشان خاطرنشان کردند: سازمانی که رشوه می‌گیرد و جنایتکار جنگی را تبرئه می‌کند چگونه می‌تواند حافظ منافع مردم باشد، تنها امید ما به خدا و ساحت مقدس امام عصر (عج) و انقلاب اسلامی ایران و اتحاد مردم مسلمان جهان برای مبارزه با جنایتکاران است.

امام جمعه بوشهر با محکوم کردن جنایات و حملات آل سعود به غیرنظامیان در یمن گفتند: مجامع حقوق بشری و حتی بسیاری از کشورهای اسلامی و شورای بین‌المجالس اسلامی به طور جدی این را محکوم نکردند و کشورهای عربی هم مهر سکوت بر لب زدند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری ادامه دادند: این کار کشورهای مختلف نشان از این دارد که مظلومیت مظلومان و مردم مسلمان و مردمی که به دنبال زندگی الهی هستند جز با اتکا به خود و توکل بر خدا و مبارزه، راه دیگری ندارند.

خطیب جمعه بوشهر گفتند: آل سعود از ابتدای حضور در صحنه سیاسی، مولود نامشروع سرویس‌های جاسوسی غرب به ویژه انگلیس بود و از زمانی که حکومت به دست آل‌ سعود افتاده به‌دنبال تفرقه دینی و از بین بردن حرکت اسلامی، ظلم و ستم بر جامعه اسلامی با دلارهای نفتی و حمایت جهان استکبار بودند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آل سعود کارنامه ننگین داشته و حتی به حجاج هم رحم نمی‌کند، خاطرنشان کردند: کشتار و عملیات و فاجعه عظیم تاریخی که آل سعود مرتکب می‌شود نشان از این دارد که نابودی آل سعود نزدیک است و طومار آل سعود پیچیده خواهد شد.

ایشان با اشاره به روز ملی پارالمپیک و تجلیل از روشندلان گفتند: از مسؤولان ملی و استانی تقاضا دارم که در اعطای تسهیلات ویژه شامل، اشتغال، مسکن، ازدواج برنامه‌ریزی و مدیریت جهادی کنند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشتند: روشندلان و معلولان از بهترین افراد جامعه ما هستند که قلب و روحی پاک با ایمانی بالا دارند و از مسؤولان انتظار داریم در این زمینه شعاری عمل نکنند.

امام جمعه بوشهر افزودند: برنامه‌ریزی جامع برای روشندلان و معلولان صورت نگرفته و آن گونه که شعار داده شده عمل نشده و اکنون وقت شعار گذشته و باید عمل کرد.

ایشان با قدردانی از قهرمانان پارالمپیکی استان بوشهر گفتند: مسؤولان هم عنایت کرده و فضا را برای رشد و پیشرفت ایشان فراهم کنند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به روز تربیت بدنی و ورزش همگانی ادامه دادند: ورزش همگانی یک مسأله مهم است و مسؤولان به این عرصه توجه کنند بوشهر استانی غنی از امکانات است اما مراکز صنعتی توجه ویژه به حوزه ورزش نمی‌کنند.

امام جمعه بوشهر در پایان از هیأت‌ها، بانیان مساجد، حسینیه‌ها، عزاداران حسینی، سپاه، بسیح، ستادهای نماز جمعه، سازمان تبلیغات، اوقاف و امور خیریه، صدا و سیما در برگزاری آیین‌های تاسوعا و عاشورا و مراسم‌های عزاداری در بوشهر قدردانی کردند.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com