News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

تاریخ بسیج و سپاه تاریخ اوج مقاومت بیداری و پایداری نظام ماست

به گزارش روابط عمومی دفترنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بوشهر با اشاره به هفته بسیج اظهار داشتند: بسیج یک هدیه الهی به جامعه اسلامی در پرتو انقلاب اسلامی ایران، خط مقدم تمام خوبی‌ها و کوه استوار دفاع در برابر تمامی شرارت‌هاست.

ایشان با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با بسیجیان افزودند: انقلاب ایران، انقلابی الهی و دینی است و کسی شکی ندارد، بسیج در پرتو عنایت‌های الهی است که برای جامعه ایجاد شده است.nmaz-jomeh210395_20.JPG

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تاریخ بسیج، یعنی تاریخ شکوه انقلاب اسلامی فرمودند: تاریخ بسیج و سپاه تاریخ اوج مقاومت بیداری و پایداری نظام ماست، این یک هدیه الهی است و همه نیروهای مسلح مایه افتخار نظام هستند.

ایشان بیان کردند: بسیج تنها نهاد انقلابی و مردمی است که جامعه دارد و مردم ایران همه بسیجی هستند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به بدعهدی آمریکا در موضوع برجام فرمودند: همه مسؤولان اکنون به کلام رهبری پی بردند که آمریکا، بدعهد، خبیث و  خائن است، با دستی تعهد می‌دهد و با دست دیگر می‌شکند.

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه بیانات خود فرمودند: اینها (آمریکایی‌ها) مروت و وفای سیاسی  را نمی‌دانند بلکه فقط چپاول ثروت و تسلط بر مرکز قدرت را می‌دانند.

ایشان با اشاره به روز 7 آذر روز نیروی دریایی فرمودند: راه نیروی دریایی راه حسین (ع) و در دوران جنگ تحمیلی در همان روزهای اول حماسه نابودی نیروی دریایی عراق را رقم زدند.

امام جمعه بوشهر با تسلیت ارتحال آیت‌الله موسوی اردبیلی، مرحوم موذن زاده اردبیلی و شهادت زائران اربعین در عراق فرمودند: زائران اربعین برای زیارت فرزند رسول خدا رفته بودند و به دست داعش به شهادت رسیدند، اگر ایشان ادعای مسلمانی دارند و زائران فرزند رسول خدا را به شهادت می‌رسانند مشخص می‌شود که اصلا مسلمان نیستند.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به روز 8 آذر روز مجلس و سالروز شهادت آیت‌الله مدرس فرمودند: نمایندگان مجلس با مردم‌داری به فکر خدمتگزاری به مردم باشند و در خدمت انقلاب باشند.

ایشان همچین سالروز ارتحال پیامبر اکرم (ص)، امام رضا(ع) و امام حسن محتبی (ع) را تسلیت گفتند.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1403 02 22.01

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com