News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

تنها راه نجات سیاسی ایران و رشد و بالندگی آن، اقتصاد مقاومتی است +تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در هفتمین مجمع بسیج استان بوشهر اظهار داشتند: بوشهر استان ولایتمداری و نماد پیشگامی در عرصه تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

ایشان افزودند: یکی از راهکارهای تجربه شده و موفق جهان استکبار در رابطه با تخریب نهضت‌ها و براندازی نظام‌ها، تهاجم نرم اقتصادی است و از دیرباز این تهاجم نرم در دستور کار جبهه استکبار قرار گرفته و در متون فاخر دینی هم به آن اشاره شده است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به سابقه تاریخی تحریم اقتصادی در دوران صدر اسلام فرمودند: در طول تاریخ انقلاب‌ها در آمریکا، اروپا، خاورمیانه نمونه‌های زیادی داریم که استکبار با تهاجم اقتصادی به دنبال تسلیم و براندازی جامعه هدف بوده است.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کردند: جهان استکبار به شدت روی تاثیر تهاجم اقتصادی حساب باز کرده و آمریکا و جبهه تهاجم استکبار در اندیشه طراحی دقیق برای براندازی نظام از مسیر تهاجم اقتصادی است.

ایشان فرمودند: در تهاجم اقتصادی، شیوه‌ها و ابعاد مختلف بررسی می‌شود و نزدیک به 20 شیوه و شاخص برای تحقق تهاجم اقتصادی آمده که هدف آن برای براندازی نظام‌هاست.

امام جمعه بوشهر فرمودند: نفوذ اقتصادی و تخریب روحیه جهادی در مدیریت، دو شیوه مهم برای عملیاتی کردن جنگ اقتصادی است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه نفوذ یعنی حضور ناپیدا و موثر در جغرافیای هدف برای مدیریت تخریب و تحقق آن، اظهار داشتند: نفوذ، در تصمیم‌سازی‌ها، اولویت‌ها را تخریب می‌کند و به نظام فشار می‌آورد.

ایشان بیان کردند: تنها راه نجات سیاسی ایران و رشد و بالندگی آن، اقتصاد مقاومتی است و یکی از کارهای مهم در حوزه اقتصادی این است که مسؤولان قبول کنند در حال نبرد و جنگ اقتصادی هستند.

امام جمعه بوشهر بیان داشتند: با آمریکا نمی‌شود پشت میز مذاکره اقتصادی نشست چرا که جوهره آمریکا چپاول ثروت‌هاست، ژن وجودی آمریکا، جنایت و خباثت و چپاول ثروت جامعه هدفش است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه تنها راه تحقق اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی است، فرمودند: آیا مدیران اقتصادی ما، مدیریت جهادی دارند؟ مدیریت جهادی یعنی رزمندگی بدون هیچ توقع در قبال تهاجم با تمام توان و تلاش و استفاده از فرصت‌ها.

ایشان با بیان اینکه حقوق نجومی با مدیریت جهادی سازش ندارد، خاطرنشان کرد: رانت‌های مدیریتی، جهادی، بی‌تجربگی مدیریتی و خودپرستی و حزب‌گرایی با مدیریت جهادی سازش ندارد.

امام جمعه بوشهر افزودند: مدیری در عرصه اقتصادی موفق است که جانش را در تحقق اقتصاد مقاومتی هزینه کند.

khabar70995_8.JPG

براي مشاهده و دريافت کامل گزارش تصويري اينجارا کليک نماييد

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com