News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

بازدید نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از خانه سالمندان بوشهر+تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز شنبه در چهارمین روز از سال جدید، حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در خانه سالمندان محمدیه بوشهر، ضمن دیداری صمیمانه با سالمندان و تبریک سال نو، از آنها عیادت و دلجویی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پایان این بازدید در صحبت کوتاهی با خبرنگاران ضمن تبریک سال جدید، با بیان اینکه یکی از عوامل افتخار یک خانواده، کهنسالان و بزرگان هستند، اظهار داشت: این سالمندان و کهنسالان خوبانی هستند که یک عمر در خانواده ها تلاش کرده اند و هم اکنون بخاطر کهنسالی و مشکلات جسمی در این مرکز نگهداری می شوند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه انسان هر چقدر سنتش بالاتر می رود سایه اش گسترده تر می شود، افزود: این سالمندان و کهنسالان عزیز، درختان تنومند و بزرگی هستند که سایه آنها بر سر همه ماست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: اینها پدران و مادران ما، درختان عزیز، پرثمر و پر شاخ و برگ زندگی ما هستند.

ایشان با بیان اینکه بهترین عیدی بنده خوشحالی این عزیزان بود، اظهار داشت: واقعا خیلی خوشحال شدم وقتی در کنار این سالمندان عزیز حضور پیدا کردم و خوشحالی آنها را دیدم.

آیت الله صفایی بوشهری در پایان تصریح نمود: به همه به ویژه خانواده های این عزیزان توصیه می کنم که دائماً به آنها سرکشی کنند و به خیرین نیز سفارش می کنم که به خانه های سالمندان کمک کنند تا ان شاء الله به نحو احسن پرستاری و مراقبت شوند.

khbar40197 13 copy

برای دیدن کامل گزارش تصویری اینجا کلیک نمائید

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com